"Abi... ben gelmesem..."
Jeongin sıkıntılı bir tonda söyledi. Öğretmeninden çekiniyordu.
"Jeongin... olmaz... soz veriyorum en yakin zamanda bir evimiz olacak. Sadece sabret. Çalışacağım ve güzel bir ev alacağız."
Seungmin onu anlıyordu fakat güvenebilecekleri az kişi vardı. Bu yüzden secenekler azdı.
Çıkış zili çaldı. Seungmin hızla eşyalarını toplamaya başladı.
"Biraz hızlı ol Jeongin... Bay Bang bekliyor..."
"Öpüştügün adamin seni evine davet etmesini neden kabul ettin ki? Annem gibi mi olacaksın?"
Seungmin hareketlerini durdurdu.
"Sen ne dediğinin farkinda misin Jeongin?"
Elleri titredi sinir ve hayal kırıklığı ile. Kardeşi nasıl böyle birşey diyebilirdi?
"Kimse çıkarları olmadan iyilik yapmaz Hyung. O sana para mi teklif etti?"
Seungmin'in gözleri doldu.
"Kes sesini artık! Beni tanımıyormuş gibi konuşma Jeongin!"
Tüm sınıf onlara bakıyordu artık. Bağırışmalar koridordan duyuluyordu.
"Öyleyse neden arkadaslarimizdan birinin evine gitmiyoruz? Neden her zaman olduğu gibi Changbin'in evine gitmiyoruz?"
Şüpheyle sordu Jeongin. Sesi titriyordu. Abisinin bağırmasıni sevmiyordu.
"Utanmıyor musun hiç? Sürekli onlarin evine gidiyoruz! Gururun yok mu Jeongin?!"
Changbin ve Jisung araya girmeye çalıştı.
"Seungmin bir sakinlessen mi?"
Jisung onun kolunu tuttu. Changbin Jeongin ile ilgileniyordu.
"Jisung duymadin mi ne dediğini?!"
"Duydum duydum... sakinleş lütfen..."
Ve tartışma konusu Bay Bang sınıfa girdi.
"Ne bu kargaşa? Neyi paylasamiyorsunuz- Seungmin? Jeongin?"
Chan onlara şaşkınlıkla baktı. Bu ikilinin kavga etmesi görülen birşey değildi.
Jisung Hyunin'e konuyla ilgilenmesini isaret etti.
"Bay Bang! Benim proje notumu hala girmediniz!"
"Hyunjin şuan sırası değil-"
"Annem dövdü beni sizin yüzünüzden! bu gün de notumu girmezseniz sizi şikayet edecekmiş."
Yine Hyunjin ve onun kurtarma çalışmaları...
"Bu konuyla ilgilenmem lazım-"
"Hocam lütfen!"
Hyunjin Chan'ın kolundan çekerek sınıftan çıkardı. Jeongin Changbin'i itmeye çalışıyordu.
"Çekil önümden! Hyung! özür dilerim öyle demek istemedim!"
Changbin Seungmin'in sinirli olduğunu bildiği icin onu tutuyordu. Seungmin derin nefes aldi ve çantasıyla sınıftan çıktı.
Belkide Jeongin haklıydı. Sadece annesi gibi kendini acindiriyordu. bir iş bulması ve para kazanmasi gerekiyordu. Pek kolay olmayacaktı.
kardolar buraya kısa bölümler atmama okeyseniz düzenli bölüm atcam ama bunun gibi max 500 kelime falan olacak çünkü im a busy womn