JOKER
"Ah cidden ama şu çıtıra bak dostum. Kaç saattir seni kesiyor ve sen ona pas vermiyorsun. İlgilenmiyorsan söyle ben ilgilenirim."
Uzun olanın omuzuna vururken söylemişti sarışın olan.
Onlar kendilerini bildik bileli arkadaşlardı. Beraber takılır, beraber ağlar, beraber güler, beraber yer, beraber içerlerdi, beraber sı- tamam o kadarda değil o işi ayrı görüyorlardı. Kısacası hep beraberlerdi. Sırları yoktu. Kendi aralarında. Üçüncü bir şahısa hiç gerek duymuyorlardı.
Süper ikili, muhteşem ikili, iki piç smile, şeytan ikili artık nasıl adlandırırsanız. Ama hiç bir zaman bermuda şeytan üçgeni olmayacaklardı.
İki piç smile hakkında net düşünebilirsiniz çünkü onlar gerçekten piçti ! Bunu kendileri bile kabul ediyorlardı.
Uzun olan yanındaki arkadaşına elindeki içkiyle döndü.
"Hep beni kesenlere göz koyuyorsun. Galiba sende şu yandaki seni kesen çıtırı görmedin. İlgilenmiyorsan söyle."
Dedi uzun olan maske altından sırıtırken. Sarışının kısa olduğu yoktu, ama uzun olan cidden uzundu. Aralarında tahminen 5 cm vardır.
Ve sarışın olan dönüp bahsettiği çıtıra bakarken uzun olan oradan çoktan uzaklaşmıştı. Sehun bu görüntüye alışıktı. Klasik Chanyeol'du işte.
Ve kamerayı başka bir yöne çevirdiğimizde kumar masası gözümüze takılıyordu. Kağıtları dağıtan oyuncu ve bahisleri açan solundaki iki kişi. Oyunun yeni başladığı kesindi. Ve bir kahkaha duyuluyordu.
"Welcome to Texas Hold'em." derken. Komik değildi ama gülüyordu, ağzından başlayarak kulaklara kadar gülümseme şeklinde kırmızıyla boyanmış adam. Mutluydu çünkü birisinin hayatını kazanmıştı. Sırada bu güzel paralar vardı.
Ama sonra bir ciddiyet gelmişti. Ve bu ciddiyetten herkes korkmuştu masadaki kişiler özelikle buna dahildi. Pokerdi bu elini belli etmemen şarttı. Aslında yüzünün ciddi bile olmaması gerekiyordu. Pokerface di olması gereken. Duygusuz, normal bir surat. Bu onu çoktan başarmıştı.
Masadakiler konuşma sıradı geldikçe oynuyorlardı.
Bahisi görenler, arttıranlar, ve pas diyenler.
Sıra ona geldiğinde gülümseyerek -ki gerek yoktu yüzündeki maske ona herşeyi anlatmasında yardım ediyordu-
"All-in" dedi bastırarak. Evet tüm servetini bahise koymuştu. Herkes ona garip bir şekide bakıyordu. Şu anda ki eli çok güzeldi her zamanki gibi. Eli aynen şöyleydi.
' ♤A , ♡K, ♧Q, ♢J, ♤10' kısacası Straight. Şu an korkabileceği hiç bir şey yoktu. En iyi el onundu çünkü. Aslında herkes en başından beri biliyordu onun kazanacağını. Karşılarında ki adam Jokerdi. Kumarın ta kendisi.
Oyun bitmişti. Elindeki güzel çiplerle canlı parasını almaya gitti. Ah hadi ama o Joker dememişmiydik ? Daima kazanırdı. Ve Jokerin yanından geçen garson. Ondan bir bardak içkisini almıştı ve bu sefer kameralar ona dönmüştü.
Yüzündeki daima sönmeyen gülümsemesiyle müşterilere içkilerini sunuyordu. Tekila, votka, şarap. Ne isterlerse.
Ve kısa olanın gözüne birisi çarpmıştı. Hayır hayır o tür çarpmalardan değil ! Cidden birisi gözüne iyi bir dirsek geçirmişti. Kısa olan elindeki tepsiyimi düşürmeseydi yoksa acısına mı tepki verseydi bilemedi. Ve tepsiyi seçmişti. Neden mi ? O lanet olası paraya fazlasıyla ihtiyacı vardı da ondan.
Ve önündeki dev bir kaç özür sunuyordu. Kısa olanın tek derdiyse bu morarıklığı nasıl geçireceğiydi. Bu yüze ihtiyacı vardı. Burda hala kalıyorsa en büyük sebebi bu yüzdü. Ona lazımdı.
"Ah acıyor. Bu yüz bana lazımdı."
"Çok özür dilerim ben görmedim." demişti uzun olan ve karşısındaki küçük bedeni süzmüştü. Evet onun yanında cidden minik kalıyordu görmesi ise uçan penguen kadar imkansızdı.
"Neyse önemli değil ama keşke gözüme başka türlü çarpsaydın." dedi Baekhyun.
Chanyeol bu şakaya gülseydi onunla tekrar konuşma gereği duyacağını hissetti. Garipti ama eğer gülseydi bunun burada bitmeyeceğini hissetti.
Baekhyun ise cümlesini tamamladıktan sonra işine devam etti.Duramazdı, sohbet edemezdi çünkü hala o lanet paraya ihtiyacı vardı. Uzun olanın yanından ayrılırken garip hissetmişti Baekhyun. Sanki tekrar onunla karşılaşacakmış gibi. Ama kafasına takmadı. Karşılassalar sadece bu tarz yerlerde karşılaşırlardı. Buda fazlasıyla normaldi. Evet bu yer kafe değildi. Casino idi. Gece çalıştığı, 2. iş yeri.
Ve büyük ekranda yeni bir haber belirmişti. Bir cinayet haberi. Yine o gizli seri katil tarafından. Herkes onun maskesinin gülen bir yüzü olduğunu söylüyordu. Baekhyun aslında bu adamı merak ediyordu. Ciddi anlamda. Yani odasındaki onunla ilgili haberleri falan saymazsak.
Ekrana bakan başka bir yüz daha vardı. Önemsemiyordu sadece bakıyordu. Ama votkasını yudumlarken o sırıtma gözlerden kaçmamıştı.
Hala bu 3 farklı kişiliğin bilmediği bir şey vardı. Zaten çoktan birbirlerinin hayatlarına girmeye başlamışlardı.
-----
Merhabalar böyle bir giriş bölümü yazmak istedim karakterleri yani başlangıç yerini tanımak amaçlı garip bir bölüm oldu ne giriş bölümü olacak kadar kısaydı ne de normal bir bölüm olacak kadar uzun. Beğenmeniz dilekleriyle ~ Desteklerinizi bekliyorum sağlıcakla sevgiyle EXO ile kalın ~~ kk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Joker 1 + 1 = 3
FanfictionHayatlar birbirine karışırsa. Kimin kim olduğu belli olmazsa. Belli olan tek bir şey 1 kişi ise. 2 kişi arasında diğerininde otomatikmen belli olması gerekmez mi ? Peki ya 2 kişi, kendi içinde 3 ederse ? Ya o zaman birisinin belli olması yetecek mi ?