2. Bölüm

89 9 2
                                    


"Burasıda Biyoloji Sınıfı. Anladın mı ? Başka bir şey kaldı mı ?"

Chanyeol, şu misafir çocuklarını aratmayan yeni sınıf 'arkadaşına' okulu gezdirirken fazlasıyla yorulmuştu. Bitmek bilmeyen bir enerjisi vardı bu bücürün. Ama şimdi bitmişti. Ve şimdi eve gidip malum işlerini halledebilirdi.

"Anladım, anladım da. Bir şeyi göstermeyi unuttun."

"Neyi ?"

Chanyeol anlamaz bakışlarını Baekhyun'a gönderirken, Baekhyun'un bir yeri gözlerini pörtleterek işaret ettiğini görmüştü. Chanyeol, Baekhyun'un bakışlarını takip ederek neyi işaret ettiğine baktı.

"Yok artık !"

Chanyeol neresine bakıldığını anladığında ağzından kısık bir çığlık bırakıp ellerini önüne siper etmişti.

"Chanyeol alınma ama, mal mısın ?"

"Sensin sapık."

"Anlıyorum. Senden WC yi göstermeni isteyecektim ama şimdi revire gitmeliyiz."

"Hayatta göstermem Baekhyun. SapıkBaek. Birde utanmadan WC de göstermemi istiyor."

Baekhyun elini Chanyeol'un gözünün önünde sallarken tekrar konuştu.

"Chanyeol tuvalet diyorum. Nerede ? Hani işin görüldüğü yer. Ayak yolu diyorum, tuvalet diyorum, hela diyorum nerede diyorum."

Chanyeol gözleri bir yere sabitlenmiş duruyordu. Elleri hala önünde konuşacağı sırada ağızı hariç hiç bir yeri oynamıyordu.

"Aha transa geçti çocuk."

"Sen bana trans mı diyorsun ? Erkek gibi erkeğim ben !"

"ÇİŞİM GELDİ ÇİŞİM ÜSTÜNE Mİ İŞİYİM ?! NERDE ŞU SİKTİĞİMİN TUVALETİ ?!"

Chanyeol güncelleme gelmiş gibi başını sallıp önündeki küçük bedene baktı.

"Öyle desene. Bende şey-"

"Kaç saattir ben ne diyorum. Ne sandın ? Senden aletini göstermeni isteyeceğimi mi ?"

Baekhyun, Chanyeol'a daha fazla -fazlasıyla- yaklaşırken konuşmuştu. Chanyeol'un gözleri ister istemez önünde konuşurken 'o' şeklini alan dudaklara kaymıştı. Ve Baekhyun o anda önünde ki kocaman adem elmasının yukarı aşağı inmesini izlemişti. Dudaklarının üstünde ki yoğun bakışları hissedebiliyordu.

"Kişisel alana saygı." Chanyeol konuşurken küçük bedeni omuzlarından tutup geriye ittirmişti.

"Hah. Sanki içine girdik."

Baekhyun hahlarken arkasında dönmüştü. Chanyeol duyduğu kelimeye takılmamaya çalışarak yürümeye devam etti.

"Her katta WC var. Koridorun ortasında ki balkona çıkan yer varya ord solda. Yani düz git sağa dön sonrada sola. Anladın mı ?"

"Hm."

"Ben eve gidiyorum sonra görüşmeyiz."

Chanyeol küçüğe arkasını dönerek çıkışa ilerlemeye başladı.

"Hey hey hey !"

Chanyeol arkasından seslenen bedene dönüp yeter diyen bakışlarını gönderiyordu.

"Yine ne var ?"

"Beklemeyecek misin çok kısa sürer hem bugün yapmamız gereken bir ödev var."

"Beklemeyeceğim. Sen yaparsın."

Chanyeol yürümeye devam etti.

"İyi tamam bende Yong Guk öğretmenime, 'Chanyeol ödevi yapmam için bana rüşvet ve ahlaksız teklifte bulundu' derim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Joker 1 + 1 = 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin