1. Bölüm

138 13 19
                                    

JOKER

Kulağının dibinde çalan alarma küfür ederek uyanmıştı sabaha. Tek yaptığı uykulu gözlerini açmaya üşenerek, sehpadaki saati eliyle aramaktı. Ve onu bir kaç yoklamanın ardından bulduğunda eliyle sertçe üstüne vurmuştu.

Alarm sustuğunda tekrar güzel uykusuna dönmüştü. Ama hala bir sorun vardı. Aşağıda ona seslenen bir ses.

"Chanyeol kahvaltı hazır aşağı in çabuk !"

Yatakta daha fazla ses duymamak için yorganı kafasına kadar çeken bir Chanyeol vardı. Her sabah aynı senaryo.

"Chanyeol !"

"Yeter !" Yorganı sinirle üstünden atarken söylemişti dev. Hala yatakta otururken ayaklarını yere indirdi ve terliklerini giydi. Biraz öylece durduktan sonra ayağa kalktı. Uykudan daha yeni kalkmanın verdiği sersemlikle ayağını yer sürterek ilerliyordu. Bu koca adam ayağını kaldırmaya bile üşeniyordu.

Odasında ki büyük banyonun kapısını açıp içeri girdi. Aynanın karşısına geçti ve soğuk suyla yüzünü yıkadı. Uykusu birazda olsa açılmıştı.

Ve üstündekileri çıkarmaya başladı. T-shirt u zaten yoktu. Diğerlerinden de kurtulduğunda onları kirli sepetine attı ve duş kabinine girdi. Yukardan fıskiyeyi açtı ve sıcak suyun başından aşağı akarken rahatlatmasına izin verdi.

Sıcak su pürüzsüz beyaz teninden akarken. Eline şampuan alıp saçlarını yıkadı. Köpükler duşa kabinin altında biriktiğinde sanki bulutun üstüne basıyormuş gibi bir görüntü oluşturdu.

Bedeninide jelle güzelce yıkadıktan sonra duştan çıktı. Askılardaki bir havluyu alıp bel altını sardı ve banyodan çıktı. Duş almak onu çok rahatlatıyordu.

Saçlarını havlu ile kurularken dolabının karşısına geçti. Bir tane beyaz gömlek, bir tane kot ceket, bir tanede kot pantolon ve kırmızı kravatını alıp yatağının üstüne koydu. Iyice kurulandıktan sonra onları giydi. Son defa boy aynasında kravatını düzeltti. Saçları da hafif kabarıktı ve onların alnının üstünde dans etmelerine izin vermişti.

Son dokunuşları yaptıktan sonra odadan çıktı. Merdivenlerden indi ve mutfağa geçti. Babası her zamanki gibi erken çıkmıştı. Anneside kardeşini okula hazırlama çabasındaydı.

Chanyeol reçelli bir ekmeği kaptı bir kaç yudumda portakal suyundan içip mutfaktan ayrıldı. Vestiyerin ordaki okul çantasını aldığında seslendi.

"Anne ben çıktım !"

Annesinin sesini duymadan evden çıkmıştı. Spor arabasına binip arabayı okula sürdü. Bugün okulun ilk günüydü. Yeni bir dönem, yeni bir sınıf, yeni hocalar, yeni konular demekti.

Chanyeol sadece bu yılı sorunsuz bir şekilde bitirmek istiyordu. Okulun önüne çoktan gelmişti. Bahçeye arabasını park edip, indi. Çantasını tek omzuna geçirip yürümeye başladı.

"Günaydın dostum."
Sehun arkadan Chanyeol'e kolunu atarken söylemişti.

"Günaydın. Enerjiksin."

"Oh tabiki. Okula yeni bir öğrenci nakil olmuş diye duydum. Sence güzel midir ? Nasıldır ? Göğüsleri dolgun mudur ?"

"Ah sabah sabah. Ya erkekse ?"

"Hmm bak bu yönden hiç düşünmemiştim. "

"Senin başka yönden düşündüğün hiç oldumu ki."

"Olsun fark etmez."

"Erkek olması mı ?"

"Evet. Nefes alsın yeter."

Joker 1 + 1 = 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin