Yoongi ve Jimin biralarını beklerken kendi aralarında konuşuyorlardı. Bir süre sonra yanlarına Kim Namjoon geldi. Yoon gülerek eski dostunu selamladı.
"Nasılsınız?" Başını hafifçe salladı Jimin.
"Gayet iyiyiz, ya siz??"Küçük bir tebessüm ile gamzelerini gozler önüne serdi Joon. "Jin'e ulasabilirsem daha iyi olacağım."
Hafifçe kaşlarını çattı yoongi. "Bir sorun mu var dostum?"
"Dediğim gibi, sadece arıyorum ama ulaşamıyorum. Evde olmadığı çok açık ama nerde olduğunu bilmiyorum."
"Eminim kötü bir şey olmamıştır." Güven vermeyen çalışan bir tavirla konuştu Jimin.
Namjoon cevap veremeden odanın öbür tarafından seslendiler."Efendim, buraya bakabilir misiniz?"
Namjoon zarifce başıyla selamlayarak uzaklasti.
"Tanıdığım en kibar bar sahibi..."
"Çoğu sadece sevişmek için bar açıyor." Diye onayladı Jimin.Sohbetleri tatli tatli ilerlerken kopan çığlık ikisini de korkuttu. Korku dolu gözlerle bakan jimin sordu "Bu ne şimdi??"
Arka odalardan çıkan iki genci fark ettiler.
İlki elinde parlayan bir philip sola zürich tutuyordu. Silahın üzerinde islak kan lekeleri net bir şekilde gözüküyordu.Silahlı adam, kahverengi takımını giymiş siyah saclarini geriye atmıştı. Derin derin nefes alıyor ancak yüzündeki sert ifadeyi bozmuyordu.
Diğer adam ekoseli yeşil bir ceket giyiyor, purosunu içerken yarım bir sırıtış sunuyordu.
İkili, jimin ve yoongi'nin yanındaki taburelere oturdular. Bir süre sonra dışarıdan gelen seslere anlam veremiyorlardi.
"Sikerim böyle işi!" Sert sesiyle on kapıdan Namjoon girdi. Barda oturan dörtlünün gözleri ona döndü.
"Bu gecelik bu kadar gençler, bu hafta boyunca açık olmayacağız."
Daha itiraz edemeden sinirle kırılan kapı ve patlatılan camlar hepsinin ödünü kopardı.Polisler silahlarini doğrultarak içeriye girmişti. Yoongi ve Jimin'in aksine diğer iki adam gayet rahat duruyordu.
"Yere yatın!" Gür sesiyle bağıran polisin emrine uydular. Yoongi eğildiğinde arka odanın kapısının altından akan kırmızı kanı gördü.
"Siktir..." Jimin tam yanında dolu gözlerle ona bakıyordu. Ölmek istemiyordu. Sevginin bedeli ölüm müydü? Sevginin bir bedeli mi olmalıydı?
Polis diğer odalara giderken yabancılar onları dikkatle izliyordu. Yoon gozlerini sımsıkı kapamış olacakları bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Lak'ech ~ Yoonmin and Taekook
Fantasy"Ben senim ve sen de bensin Jimin, ne olursa olsun zihnimde senden bir parça olacak." @yunki_iiii isimli tiktok hesabının yaptığı pov üzerine yazılmıştır.