Yoongi en son başına dayadiklari silahın ucunu hissetti. Ağzından bir mirilti duyuldu. "Siktir..."
Bir süre sonra tüm sesler durdu. Hiç bir hareket yoktu. Jimin bozuk sesiyle seslendi. "Yoon, gozlerini aç."
Gözlerini açınca polislerin hareket etmediğini gördü. Yabancılardan biri ayaga kalktı. "Yapacağın işi sikeyim Taehyung!"
Diğeri ters ters baktı. Yoongi anlam veremeden ayağa kalktı. "Neler oluyor!?"
Taehyung denen adam gülümsedi.
"Hiç, hadi çıkalım." Omzundaki tozu silkeleyip kapıya doğru yürüdü. Namjoon şoku atlatamamış donup kalmıştı."Orada bir ceset var!" Sert sesiyle Taehyung'a bağırdı. Jungkook araya girdi. "Sakin ol önemli bir konu değil dostum."
Jimin olanları anlamamıştı, tek istediği sevgilisini alıp eve gitmekti. Joon hızlıca ayağa kalkıp Taehyung'un yakasına yapıştı, fazlasıyla sıktığı için elleri açıyor, korkudan kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
"Ne bok yediniz!?" Gür sesi gerçekten korkutucuydu. Yoongi, küçük boşlukta sevgilisini yanına çekti ve fısıldayarak konuştu, "Canın acıyor mu? Bir sorun var mi?" Jimin konuşamıyordu, dolu gözleriyle başını iki yana salladi.
Kook sakince aralarına girdi, "Aptal gibi davranmaya devam edersen hepiniz öleceksiniz, jin dahil."
"Jin'i nerden tanıyorsun? Bela mısınız siz!?"
Gözlerini devirdi Taehyung, en az Jungkook'un sesi kadar sakin bir tonda konuştu. "28 Haziran 1969, Stonewall ayaklanmalarının başlangıç tarihi. Geberip gitmeyin diye sizi korumaya çalışıyoruz."
Jungkook arka kapıyı kontrol etti, caddeler insanla dolup taşıyordu ancak ara sokaklar sakindi. Kendini sakinlestiren jimin sordu, "Neden? Neden bizi korumak istiyorsunuz?"
Taehyung parmağı ile yoon'u işaret etti. "Sevgilin, lgbt haklarını savunan bir dernek kuracak, sayesinde birçok insan yaşama şansı bulacak."
Ortam sessizleşti, dışarıdan gelen bağırış çağırışlar herkesin kulaklarini dolduruyordu. Namjoon birkac dakika icinde harap edilmiş barına bakti.
"Millet, ilk olarak arka kapıdan çıkmamız ve devriye gezen polisleri atlatmalıyız. Yoongi ve Jimin, sizi baska bir eve bırakacağız. Namjoon seni kendi evine bırakacağım, zaten şehirden uzakta yaşıyorsun. Jin en yakın zamanda yanında olacak. Hepinizden tek istediğim bize güvenmeniz."
Az önce beraber oturup keyif yapan üçlü birbirine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In Lak'ech ~ Yoonmin and Taekook
Fantasy"Ben senim ve sen de bensin Jimin, ne olursa olsun zihnimde senden bir parça olacak." @yunki_iiii isimli tiktok hesabının yaptığı pov üzerine yazılmıştır.