Capitolul 3

31 2 3
                                    

Mai am putin si torc precum o pisica in timp ce ma las alintata de razele soarelui. Sunt multumita de modificarile care le-am facut in camera atunci cand am ajuns aici, iar faptul ca patul este in drept cu geamul urias imi da in fiecare dimineata o senzatie placuta.

Nu am o camera sofisticata, singurele articole de mobilier fiind patul, un dulap de haine si o noptiera, incat am scos restul pentru a nu-mi ocupa spatiul degeaba. Ceea ce am imi este suficient pentru un loc in care doar dorm si ma schimb.

Cand consider ca am lenevit destul, ma ridic cu viteza din pat sa ma duc la baie... Sau cel putin asta am intentionat pentru ca in momentul in care am pasit pe parchetul rece am cazut ca secerata.

"Picior nenorocit. Oameni retardati!" Dupa ce ii blestem bine pe vinovatii pentru starea mea ma ridic si schiopatez pana la baie si imi fac igiena de dimineata.

Luand in considerare starea in care sunt, este exclus mersul pe motor la fel si jogging-ul asa ca am de ales intre a sta in casa cu mama sau sa ma tarai pe afara. Imi iau pastila de xanax, imi dau din nou piciorul cu unguent si injur in gand ca pe caldura asta eu trebuie sa imi iau pantaloni lungi. Purtata de ganduri, nu realizez unde merg si atrasa ca de un magnet ma trezesc ca sunt din nou in fata aceluiasi bar din ultimele zile.

Intru si nu sunt deloc surprinsa ca este la fel de pustiu.

"Ai o masa libera?" Il intreb ironica pe barmanul idiot care a atras atentia asupra mea ieri.

"Pentru tine fac rost". Imi face din ochi si ranjeste la mine.

"De ce? Ce e asa special la mine?" Il intreb cu o spranceana ridicata.

"Schiopatezi." Raspunde si chicoteste.

In timp ce ma duc spre masa obisnuita imi aprind o tigara.

"Ar trebui sa iti multumesc si tie pentru asta. Daca nu faceai faza de ieri eram bine mersi." Fac o pauza sa trag din tigara apoi continui: "oricum daca se va repeta intamplarea, voi avea grija sa nu iti mai folosesti buzele niciodata." Il amenint iar la urma ii fac din ochi.

"Daca intentionezi sa imi tii gura ocupata cu a ta, sa stii ca sunt luat." Rade iar eu ridic o spranceana.

"Am dubii ca te-ar putea suporta cineva" spun in timp ce ma arat neinteresata de orice spune el.

"Schioapa si a dracu'. Buna combinatie." Rade de mine.

"Totusi, ce se aude de sucul meu?"

"Luca, nu lasa domnisoara sa moara de sete." Se aude o voce si sunt sigura ca e vorba de mine, doar nu mai e nimeni aici.

Cand intorc capul spre persoana care a vorbit mai devreme imi pica cerul pe mine.

"Da Luca, nu ma lasa sa mor de sete, ca nu va avea sansa sa incerce sa ma omoare el din nou."

Trag ultimul fum din tigara si o sting cu brutalitate.

"Nu te mai deranja, am plecat." Spun in timp ce ma ridic.

"Adu sucul, Luca. Domnisoara nu pleaca nicaieri momentan."

Ma uit spre el si pufnesc.

"Asculta mascariciule" spun in timp ce il tintesc cu degetul spre piept "m-ai bruscat, am trecut peste. M-ai urmarit, am trecut peste. Ai vrut sa ma omori, trecem peste. Dar nimeni, asculta-ma bine: NIMENI NU IMI DA ORDINE!!"

Acestea fiind spuse, mi-am tarait piciorul dupa mine spre iesire iar cand l-am auzit pe Luca spunand "Mica si dracoasa, cum iti place" imi ridic degetul mijlociu spre ei si ies.

AnastasiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum