Plictiseală

479 18 10
                                    

Era un copchil pe nume Dănuţ. Sunt 100% sigur că nu erau 2. Si Dănuţ era plictisit.

Dănuţ se plictisise de statul pe facebook fiindcă nu era nimic interesant. El când şi-a făcut facebook a zis că va vorbi cu oameni. Aşa că Dănuţ a dat cerere de prietenie la oameni. Oameni i-a dat block. Si Dănuţ a plâns că Oameni nu vorbeşte cu el. Doar fratele lui mai mare, Guţa, i-a zis sa vorbească cu Oameni. Din acest motiv Dănuţ s-a certat cu frac-su.

Dănuţ s-a plictisit şi de jocurile pe calculator. (De acum nu mai scriu cu diacritice fiindca nu sunt obisnuit cu tastatura in romana)Danut se juca odata jocul acela numit Flappy Bird si murea mereu. El zicea ca pasarea e handicapata si ca a cazut din avion dupa ce a baut un litru de apa fiarta. Asa ca Danut s-a enervat rau de tot si a lovit cu piciorul in unitate. Si atunci unitatea a zis TIIIIC TIIIIC. Danut a zis ca s-a stricat si a fugit in pod unde a stat ascuns pana a doua zi.

Danut s-a plictisit de skype. Dupa ce si-a reparat calculatorul, a zis ca poate sa-si ia skype pentru a vorbi cu oameni. I-a dat cerere unui tip din Anglia. Danut nu stie boaba de engleza. Zice ala: What do you want

Zice Danut: Castravete

Zice ala: What?

Zice Danut: Ba agramatule mai treci pe la scoala nu esti in stare sa faci o propozitie baaaa sa vezi ce bataie iti iei ba porcule

Zice ala: www.shafou.com

Danut vede ca e subliniat si zice ca poate e ceva interesant. Apasa Danut acolo si Vede un zombi care urla. Danut injura si cade de pe scaun dupa care se ridica intr-un RAGE si loveste monitorul cu tastatura! Dar faza este ca inca se mai aude strigatul si iese pe geam (era la etajul 3)

Aventurile lui DanutDove le storie prendono vita. Scoprilo ora