Danut pe bicicleta

129 11 0
                                    

Saracu' Danut se plictisise de tot si la tanti aia... in fiecare zi Danut facea treburi prin casa. Atat. Nici macar nu isi mai primea salariul ca lumea.

In aceste conditii lui Danut ii trece prin minte ceva

-Tanti

-Da. Danut ?

-Maine e ziua mea!

-Faci 13 ani! Ce iti doresti de ziua ta?

-Un xbox one, un calculator cu 15 gb rami cu placa video i7 si cu vreo 50 de jocuri cumparate pe Steam!

-Ce coincidenta! Si eu vreau sa-ti iau tot o bicicleta!

-Nu. nu...

-Acum ma duc sa o iau!

-Stai!

Dar tanti pleca. Pana la urma si-a dat seama Danut ca poate calatori prin lume. Asa ca se strecoara in camara, isi ia o geanta plina cu paine cu gem si si-o pregateste in camera lui.

A doua zi tanti ii aduce o bicicleta urata, ruginita care scartaie cand se invart rotile. Dar pe Danut nu asta il deranja, el nu stie sa mearga pe bicicleta! In GTA San Andreas parea usor, ce-ar fi sa incerce ca ei?

Si se urca Danut pe bicicleta si isi da avant, in sunetul de moara hodorogita. Danut, ghinionistul cade in cap si isi juleste ochiul. Acuma are o zgarietura d'aia peste ochi care il face sa para mai dur!

Dupa ce mai face rost de vreo 5-6 zgarieturi invata si Danut sa mearga cu bicicleta. Ia frumos geanta aia si baga tare in pedale baaa!

Ajunge el undeva cu multe masini la o chestie mare pe care scrie Arcul de triumf. Sta acolo o leaca si vede ca ii ia mult sa citeasca.

-Am uitat de scoala baaa bagamias picioarele tre' sa merg sa invat ca sa am educatie si sa am bani si casa si familion si copchii prosti care sa-mi faca toate poftele!

Danut se intoarce la tanti si ii zice ca vrea la scoala.

Aventurile lui DanutDove le storie prendono vita. Scoprilo ora