Danut deschide ochii si vede... vede alb si ca-i intr-un pat si langa el e ma-sa.
-Mama, mama unde is m-au ciordelit extraterestrii ca sa faca experimente pe mine si apoi sa ma arunce in desert ca sa fac un survival si sa mor de radiatii?
-Nu copchile.
-M-au rapid Teroristii ca sa ma ia ostatic si sa faca nush ce chestii nasoale si daca nu se supune lumea ma omoara?
-Copchile, esti in spital!
-De ce sunt in spital?
-Ca era sa mori
-Cand era sa mor?
-Ieri
-De ce?
-De prost! Am vazut plasma pe care am dat 20 de milioane gaurita si geamu spart ba prostule si unitatea tipa ca in codru!
-Mama, stiu ce s-a intamplat!
-Ce?
-Oameni este de vina!
-Cine-i Oameni?
-Un prieten de-al lui Guta
-Sa vezi ce-i fac lui Guta. Si de ce te-ai aruncat pe geam?
-Oameni a tipat la mine
-Esti prost copchile
-Proasta o faci pe ma-ta
Ma-sa ii arde o palma si iese din camera suparata.
Danut vede ca-i singur si se gandeste sa exploreze zona. Daca a fost rapit de extraterestri? Trebuia sa verifice.
A gasit un lucru galben si arcuit. Semana cu o banana. Probabil era un Boomergang laser. L-a luat. In acel moment intra pe usa o tanti cu o tava. Danut, speriat, arunca boomerangul! Asistenta scapa tava si il injura pe copchil.
-Ba prostule, cum te-ai vindecat asa repede?
-Cu talent
Si iese pe geam.
Sper ca va place povestea. Este prima pe care o scriu si incerc sa o fac cat mai retardata.
STAI LEGGENDO
Aventurile lui Danut
HumorAceasta povestire descrie... Da ma cititi voi ce va povestesc eu