Kanı bulmam lazımdı ne yapmalıyım bilimiyordum benim kanım vermezlerdi hem benimki ona uymuo hemde hasta birinin veremezdiler Gül'ü ilk gördüğümden beri aşıktım ama söyleyemiyorum yeni bir gün bile olmamıştı.Onu çok seviyordum,
doğru ya Gül'ün kan gurubu 0 RH+'dı Melis'inkide 0 RH+'dı yani aynı Meclisi armam lazım.
Arar
"Alo Melis Gül'e kan verirmisin?""Tabiki veririm ama ne oldu"
"Gelince görür devlet hastanesine gel çobuk Gül ölmek üzere"
"Ne!! Tamam"
Melis birazdan burada olacaktır.
1 Saat sonra
Melis Gül'e kanı vermişti birazdan Gül uyanır.
Gül uyanır konuşurlar:"Gül iyimisin?"
"Sen kimsin? tanımıyorum seni"
Ne beni unutmuşmu?bu nasıl olabilir ki bem ne yapcam onsuz evet 1 günlük sevgiliydik ama bem onu ilk gördüğümdem beri aşıktım ne yapcam şimdi? doktor içeri gelmişti hemen gidip ona sordum:"Gül beni neden hatırlamıyor "
O sırada Ece gelmişti Ece'yide hatırlamıyordu."1 ayı nı unutmuş olmalı siz gidin tramma yasayabilir."
"Hafızası ne zamana kadar böyle?'
Konuşamıyorum bile"Belki yarın yada bir yıl yada hiç bir zaman olabilir"
Ne olamaz bu nepcam şimdi onsuz onu çok seviyorum hemde çok nepcamı bilemiyorum .
2gün sonra
Okula gitmem lazım artık yola çıkim Gül'ü çok ozlüyorum onu bügün gorücem.Okula gelmiştim ama ne göreyim başka birinin elini tutuyordu ve Ece'ue sen kimsin senden nefret ediyorum diyordu şaşırmıştım.Ece onun en iyi dostuydu nasıl bunu yapabilir hemen yanlarına gidip onlarla konuştum:"Ece iyimisin?"
"Evet"
"Gül yanındaki adam kim?"
"Sevgilim!"
"Ne!!"
Bitdi
Okuduğun için teşekkürler 😊😝😝
Oy verirmisin