Mert'ten
Gül hala baygınlık geçiyordu bekliyorduk onu.Tam 2 saat sonra gözünü açmaya başladı bemde ona doğru bakıyordum.Bana bakarken gözlerinde pişmanlık hissi vardı, Gül kafasını yere çevirmişti.Gül'den
Çok utanıyorum, çünkü Mert benim yaptığım şeyler yüzünden acı çekti, kahroldu hala kendime inanamıyordum.Nasıl Ozan'la sevgili olmuştum üstünede Ozan! En nefret etdiğim insan o.Mert odaya girmişti, sandalyeye oturup konuşmaya başladı:"Nasılsın,iyi misin? "
"E-Evet iyiyim, şey çok ozür dilerim benim yüzümden sen kahroldun"
"Senin yüzünden değildi,Sen hafıza kaybı geçirmiştin bundan da Ozan bemden intikam almak için seni kullandı,bu senin suçun değil bunu unutma"
"Hinede özür dilerim seni bayağa bı üzdüm"
"Unutma ki sen kiminle olursan ol bu kalp hep senin olacak"
Kalbine elini tutuyordu, bem kafamı sallayarak evet demiştim.bem de onu çok seviyordum ama utancımdan söyleyemiyorum.1 YIL SONRA
Okul çıkışı Ece'yle cafeye gidiyorduk.Gelmistik sonunda bem labme o ise Nescafe istemişti oturarak içiyorduk ki bir adam yanımıza gelerek Ece'yle konuşmaya başladı:
"Mehraba güzellik adın ne senin"
"Siz kimsiniz tanımıyorum sizi gidebilir misiniz? ,yoksa şikayetçi olcam sizden"
"İstediğin kadar şikayet et güzellik kimse seni bemden alamaz"
Adam bizden 3 yaş büyük birine benziyordu.Bir anda Ece'nin elini tutup götürmeye çalıştı ama ordaki insanlar buna izin vermedi.Biz Ece'yle hemen çıktık dışarı,eve doğru yol almaya başlamıştık.Ara sokağa gördük ki o adam önümüze çıktı hiç konuşmadan ilk beni sonra Ece'yi bayıltdı Ece'yi o sırada kucağına alıp arabaya koyup hızlıca gitmişti bem da baygın halde yerdeydim.