Yerde yatıyordum,Ece'yi arbaya bindirmişti.
Mert'ten
Gül acaba şuan ne yapıyor? Çok merak ediyordum en iyisi onu armaktı, telefonu çıkarıp Gül'ü aradım ama cevap vermedi,tekrar aradım ve tekrarla aradım çok telaşlasmıstım.Cevap vermiyordu normalde böyle hiç yapmazdı,telefonu çalıyor ama cevap vermiyordu.Aklıma en iyi arkadaşı Ece gelmişti,en iyisi onu armaktı.Ece'yi kaç kere aradım bilemiyorum ama sonun da biri cevap vermişti:
"Alo sen kimsin?"
"Bem Ece'nin arkadaşıyım sen kimsin ve kızlar nerde!"
"Kızlar? Ha Ece'nin yanındaki kız bir sokakta baygın yatıyordu en son "
"Ne! Seni s#ref#iz Ece nerde hangi sokakta Gül"
"O kızın adı Gül 'müymus neyse hatırlamıyorum Ece dersen o artık benim ona ulaşamazsınız hadi baybay"
Hala saskındım Gül bir sokakta baygın halde yatıyordu Ece ise kaçırılmıştı herşey çok karmaşık bir hal aldı,ilk Gül'ün evine yakın bir sokak vardı.Oradan aramaya başlamalıydım.Yanıma en yakın arkadaşım olan Mustafa'yı aldım.Gül'ün evinde sokağa baktık yoktu bu iş çok uzun sürecek gibiydi.
2 saat sonra
Toplam an az 50 sokak geçmiş ve bakmıştık ümüdüm azlıyordu gitdikçe.Mustafa konuşmaya başladık:
"Abi bulumicaz bemce en az 2 milyon sokak vardı"
"Mustafa o benim sevdiğim onu herseyden çok seviyorum lütfen dayan bemde sende yorulduk"
"Tamam Mert bu sokağa bakıp dinlenelim "
"Tamam Mustafa"
Sokağa girdik ki gozlerime inanamadım Gül yerde yatıyordu,koşarak yanına gitdim hemen kucağıma alıp arbaya bindirmiştim.Hemen Hastaneye girdik,doktor bir sarun vermişti.
30 dk sonra
Sonunda gözlerini açmıştı Gül.
"Nerdeyim bem"(Gül)
"Gül sevgilim merak etme hastanedeyiz"(Mert)
"Ne! Ece nerde?"(Gül)
"Bilmiyoruz"(Mustafa)
"Bu kim ?"(Gül)
"Benim en iyi arkadaşım neyse Ece nerde?"(Mert)
"Bilmiyorum"(Gül)
"Gül'dü dimi"(Mustafa)
"Evet"(Gül)
"Gül bize olayı anlat"(Mustafa)
"Biz kafedeydik bor adam Ece'ye bulaşmaya başlamıştı..."(Gül)
Çok şaşırmıştık.
"En iyisi bir plan yapalım abi"(Mustafa)