Karşılaşma

5 2 6
                                    

Yeni evimize gelmiştik ve evimiz aman Allahım bayıldıııımm. Havuzu bahçesi her şey vardı tam da hayalim gibi. İnşallah komşularım da yakışıklı heriflerdir ;) Hemen abime sordum "benim odam neresi inşallah havuz görüyordur." "Havuz gören yeri ben kaptım seninki arka bahçeye bakıyor." Dedi neyse dedim en azından bir yere bakıyor. Abimin yanına gittim ve "bana kartını ver de alışverişe çıkayım yanımda hiç bir şey getirmedik ya he bi de arabanın anahtarını ver otobüsle gidecek halim yok ya artık fakir değiliz." " ne arabası kızııımm çarparsın benim başıma iş çıkartma" dedi gözümü devirdim ve o tuvaletteyken hemen arabanın anahtarını çaldım. Koşarak arabaya bindim ve yola çıktım. BESTBUYa gittim ( burda ben yazamadığım için Çınar yazdı hdkhdjd) ordan kendime bir sürü yeni kıyafet, don ve makyaj malzemesi aldım. Ordan ikeaya gittim odama bir şeyler seçtim ve kasaya geldim ödeme yapacaktım. Kartı uzattım ve kadın dedi ki "limitiniz yeterli değil" neeeeğğ " bir daha bakar mısınız?" " olmuyor hanım efendi" dedi " nasıl ya benim kartım limitsiz bi kereee" dedim ama yine de abime güvenmiyordum " bir dakika görüşme yapıcam" dedim ve hemen abimi aradım "sen benim arabamı nasıl çalarsın ben sana izin vermedim aptal" dedi hemen kart olayını açmam lazım ve üste çıkmam lazımdı " kasada elimde eşyalarla kaldım hani kartta limit yoktu yalancı herif rezil oldum senin yüzünden" " nasıl ya hemen arayıp geri dönüyorum" offf bir de bunu bekliyorum. Aradı hemen açtım "tamam hallettim git öde" "aferin böyle adam olacaksın" dedim ve kapattım hemen suratına. Gittim ve kadına kartı uzattım "bi yanlışlık olmuş da dediğim gibi buyrun çekin" dedim ödeyip ikeadan çıktım hemen, bugünlük rezil olma kotamı doldurdum. Eve geldiğim gibi kendimi koltuğa attım ben gelene kadar akşam olmuştu hemen yemeğimi yedim ve mafın yayınına girdim ayyy nasıl özlemişim ama. Mafın dinlediği şarkıyı ben de açtım yüksek sesle sanki yamacımdaymış gibi,ordan salak abim böğürdü "kapat be şu şarkıyı kafam şişti" göz devirdim arkasından ve şarkıyı kapattım o sırada aynı şarkıyı tekrar duydum aman tanrım aynı mahallede bir maf hayranı daha mı vardı? Hemen gidip tanışmalıydım ne güzel kanki olurduk diyip dışarı attım kendimi hemen yan villadan geliyordu ses çitlerden atladım ve ses daha da yakından geldi evet bu kişi de mafı izliyordu artık emindim. Napsam kapıyı mı çalsam ay ne dicem ki birlikte yayın izleyelim mi acaba izleyen kişi erkek mi kız mıydı bari yakışıklı bir herif olsa da geldiğime deyse. Derken bir ses abim bana bağırıyordu " gız sen nediyon orda bak benim şivemi gaydırdın yine çabuk buraya gel zilliiiii" " ya abi ne bağrıyon bütün mahalle duydu o kart sesini" dediğim gibi şarkı da kesilmişti of ya böyle mi tanışacaktım hırsız gibi olmuştum bir ses "pardon ama benim evimin bahçesinde ne yaptığınızı sorabilir miyim?" AMAN ALLAHIM YANLIŞ MI DUYDU BU KEPÇE KULAKLARIM, BU MAFIN SESİYDİ hemen kafamı kaldırıp cama baktım ve bana bakıyordu heyecandan hiçbir şey demeden çitlerden atlayıp atlarken de düşmüştüm eve girdim ve oturup çığlık attım. Abim geldi peşimde şuan onu çekecek halim yoktu odama gidip kapımı kilitledim evimde ilk gecemdi ve yerimi yadırgayan birisiydim nasıl uyuyacaktım derken bir andan gözlerim kapandı hdkjdkdj.

                              😴😴😴😴

Esneyerek gözlerimi açtım sabah olmuştu bugün dersim yoktu. Bir anda dün geceki olaylar aklıma geldi. Ben şimdi hayalimdeki adam evimin reisiyle komşu mu olmuştu? Aman Allahım bu nasıl manifest böyle, e tabii rüyayla o kadar hocaya gidip büyü yaptırdık bi zahmet hani neyse buna da hemen alıştım ve aşağıya kahvaltıya indim bir şeyler yedikten sonra televizyon izleyeyim bari dedim ve ordan grinin elli tonunu açıp izlemeye başladım bi andan zil çalında filmi kapattım şimdi birisi görse yanlış anlardı. Hemen kapıyı açtım ve karşımda kimi göreyim rüya gelmişti "offf sen mi geldin başka birisi sanıp grinin elli tonunu kapattım" dedim "hemen açççç izleyeem" dedi ve onu ikiletmedim kaldığım yerden açtım "baştan aç şunu ben burları kaçırdım" dedi ve onu kırmayıp baştan izlemek zorunda kaldım. Dünki dedikoduları anlattım mafla tanışmamızı yani "kızım bi görsen gözünü benden alamadı ben seslendim beyefendi iyi misiniz diye" dedim "o da bu kadar güzel bir avradla ilk defa tanışınca kaldım böyle kusura bakmayın dedi o da" Rüya da hemen "yürü kalk evine gidelim bu fırsat kaçmaz bacılığım" deyince ben bi ayaklanı vermişim kendimi kapının önünde buldum ordan Rüya hadi zile bas diyordu zile bastım ve kapının açılmasını bekledim... ( kız uykum geldi ya benim yatıyom ben hadi)

Yayından sonra değişen Maf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin