Sarı Çiyan

10 2 4
                                    

Kapıyı açan kişi sevgilisiydi. Şok olmuştum kafamı çevirip Rüya'ya baktım napıcam der gibi o da gözlerini kapattı ve kafasını iki yana salladı. Al işte rezil olmuştum kadın bana baktı ve "buyrun niye gelmiştiniz" dedi bu nasıl saygısızlıktı böyle benimle böyle konuşma hakkını kim veriyordu ona? "Şey ben yeni komşunuz da" dedim ne diyeceğimi bilemeyerek "aa öyle mi hoş geldiniz" dedi sanki yıllardır komşuyduk bu ne samimiyet böyle "hoş bulduk tek mi yaşıyorsunuz" diye sordum kafamı arkaya çevirip Rüya'ya bakarak saçımı kulağımın arkasına attım. "A yok burası sevgilimin evi ben burda yaşamıyorum" dedi "e ne diye sen kapıyı açıyon o zaman" dedim bi anda "anlamadım" dedi gerizekalıydı galiba neyse aldırış etmedim arkadan Maf gelmişti hemen "merhabalar" dedim "merhaba buyrun" dedi "yeni komşunuzum da tanışmaya gelmiştim" dedim "ha siz dün benim bahçeme hırsız gibi giren kişi misiniz?" Dedi " aa yok karıştırıyorsunuz galiba dün mahallede hırsız varmış gerçekten bizim eve de girdi beni kaçırmaya çalıştı" dedim inşallah yalan olduğunu anlamazdı ordan sarı çiyan lafa girdi "mahalle mi?" "Beğenemediniz mi pardon da" dedim bunu duyan Ahiretliğim hemen lafa daldı "ne diyorsun be oraspı senin ağzını yırtarım ben bacılığımla dalga geçemezsin" dedi kız şok olmuştu Maf araya girdi "hanımlar sakin noluyoruz" dedi Rüya hemen "enişte bir dur sen karışma garıların arasına" dedi Maf ve gız şok olurken ben saçımı yine kulağımın arkasına attım utanmıştım. Gız Mafa baktı uyarıcı bir bakıştı bu Maf da bize döndü "tanıştığımıza göre daha sonra tekrar konuşuruz kendinize iyi bakın" dedi resmen kovulmuştuk "siz de" dedim ve ordan uzaklaştık. Hemen Rüyayla dedikodu yapmaya başladık "kızı gördün mü resmen Mafla aramıza girmeye çalıştı nasıl kıskandıysa" dedim "E tabii kızım kıskanır ama nasıl da ağzının payını verdim ben" dedi evet çok güzel laf sokmuştu biraz daha dedikodu yaptıktan sonra yattık bizde kalmıştı.

😴😴😴

Sabah birlikte kahvaltı yapıp derse yetiştik. Ders bittikten sonra Rüya'yı kafede bekliyordum. Heh gelmişti derken birisiyle çarpıştı elindeki kaynar kahve yakışıklı çocuğum üstüne döküldü Rüya hemen çocuğun tişörtünü çıkarmaya çalıştı adam korkup geri kaçtı onları hayranlıkla izliyordum çok yakışmışlardı. Adam koşarak uzaklaştı Rüya da yanıma geldi "noldu orda ya" dedim "ay adamın üstüne kahve döktüm Allahtan soğumuştu da" dedi "e kızım soğuduysa neden tişörtünü çıkarmaya çalıştın" dedim "heyecandan oldu" deyince ona hak verdim ve kafeden ayrıldık. Herkese kendi evine gitti. Evde yatarken abim gelmişti yüzü götü başı kan içindeydi "noldu kim dövdü seni" dedim "iş yerinde ufak bir kaza oldu" dedi "iyi akıllanmışsındır ağzının payını vermişler" dedim ve odama kaçtım. Maf yayın açmıştı onu izlemeye başladım. Sarı çiyan yoktu yanında bu iyi bir haberdi belki misafirliğe giderdim. Yayında kaybetmişti ceza yapacaktı Götçe ona pencereye çık ve seni seviyorum diye bağır dedi. Aman Allahım heyecanlanmıştım hemen pencereye çıktım ben de ve dışarıyı izliyormuş gibi yaptım Maf pencereyi açtı göz göze geldik, göz kırptım ve kafasını ne var gibi iki yana salladı gülümsedim. Sonra havaya bakarak seni seviyorum diye bağırdı gaza geldim ve ben de seni seviyorum diye bağırı vermişim ben bi anda. Maf bana baktı ve ağzının içinden bir şeyler söyleyerek pencereyi kapattı ben de odama geri dönmüştüm. Götçe hemen ordan atıldı "noldu orda Maf başka birisi daha mu var?" "Yok ya yeni bi komşu geldi hasta mıdır nedir anlamadım ki" dedi alınmıştım. Hemen bacılığımı aradım anlatmam lazımdı. "Alioo gııızz Maf yayında benden bahsetti" dedim şaşırmıştı "kızııım senden hoşlanıyor kesin" dedi bence de benden hoşlanıyordu bence ama ilk önce sevgilisinden ayrılması lazımdı Rüyayla biraz ayırma planlarından konuştuk ve yattık uyuduk.

Yayından sonra değişen Maf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin