-Where it all began-
Angela Welner Jones a becses nevem. Ne vedd a szádra mert azt nem nézem jó szemmel és hidd el megbánod. 19 hosszú életévem alatt sosem volt könnyű sorom de tudod mit, faszt érdekli. Jelenleg egy híres Victoria's Secret supermodell vagyok. Emellett színésznő, énekesnő és még dalszerző is egyben bár van, hogy a hírnév semmit sem jelent.
Mindenért keményen megdolgoztam és sokat tettem azért, hogy elérjem a céljaim az életben. Sokan tartanak beképzeltnek és önteltnek, de ez engem hidegen hagy. Sokak szerint "feltörekvő csillag" vagyok és annak is tartanak az emberek, csak mert szerintük gazdag vagyok és bárkit megkaphatok.
Mit ne mondjak ez igaz is és élek is a lehetőséggel. Egyszerűen imádok bulizni járni, végülis egyszer élünk, nem? Na és, mire való a fiatalság ha nem arra, hogy élvezzük az életet amennyire és ameddig tudjuk.
Nem nagyon érdekel az emberek véleménye egy bizonyos szintig, mert nem tudják mennyi mindent átéltem. Szó szerint a fájdalom minden létező formáját ismerem és tapasztaltam.Persze a hírnév az életem, a zene mellett amit imádok szintúgy. A hírnévemen és a karrieremen kívül, imádom az emberek rajongását irántam. Ezért hagy ne mondjam miket vág a fejemhez az-az 1-2 utálóm. Egyszerűen nevetségesek számomra.
Körülberül 1 hete költöztem vissza LA-ből a gyermekkori otthonomba a jól ismert Berlinbe. Itt nőttem fel és itt tapasztaltam mindent is.Na hogy is fogalmazzak, azok a geci újságírók és interjúsok habozás nélkül kaptak ezen a csodálatos alkalmon. Ami annyit tesz, hogy valószínűleg nincs olyan kibebaszott újság vagy magazin, aminek ne lennék az irritálóan csicsás címlapján. Ami persze percenként szembejön velem és mindenki mással is az utcán.
Hozzátenném hogy ezek a magazinok van, hogy még csak nem is fizetnek érte, hogy címlapon vagyok. A rohadékok meg belőlem keresik a pénzt, pfffff... szánalmas.
Persze azzal a szöveggel a borítón, hogy "Angela Welner Jones a híres szupermodell és feltörekvő csillag elhagyta otthonát az elképesztő Amerikát, hogy visszatérjen gyermekkori városába Berlinbe."Fhuuu... de utálom, viszont ez van ha híres az ember. Most mit csináljak vele? Max beperelem őket egy jó kis pénzösszegre azt jólvan. Ennyivel részemről el is van intézve. Nem mintha nem lenne így is jóval több pénzem, mint nekik valaha is van, volt vagy lesz. Khm...khm... ezek tények, De azért nem hagyom magam ilyen könnyen.
Magdeburgban születtem, viszont életem jelenős részét, a tinédzser korom és a hírnév előtti éveim, Berlinben töltöttem. Anyám Samantha Welner körülberül most lenne 33 éves. A születésnapomkor... Belehalt a szülésbe mikor engem világra hozott. Pár hónap múlva leszek 20 éves. Azthiszem pontosan 2 hónap múlva.
Sosem ünnepeltem a születésnapomat, hiszen én aznap legtöbbször anyám halálának évfordulóját ünneplem. Anyám még csak egy gyerek volt nem ezt érdemelte volna, de az élet legtöbbször igazságtalan. Velem szemben különösen.
Anyám sosem vette fel apám vezeték nevét, még a házasságuk után sem. Így nyílván énis anyám vezetéknevével lettem megáldva. Érthető okokból persze, hiszen apám nem egy jó ember... és sosem volt az. 45 év körüli lehet de ebben nem vagyok biztos, mert Isten meg a ments, hogy én beszéljek vele, vagy esetleg tartsam vele a kapcsolatot a történtek után.
Anyám és közte jó pár év volt mikor teherbe ejtette. Apám már bőven felnőtt volt anyám pedig csak egy felelőtlen tinédzser, szinte csak egy kislány. Ezért vagyok nagyon elővigyázatos. Nagyon nehezen bízok az emberekben, vagy nem is bízok meg bennük. Nem szeretném anyám példáját követni, sőt egyik rokonomét és családtagomét sem, de legfőképpen apámét.
ESTÁS LEYENDO
Fame is like a nightmare
RomanceAngela Welner Jones vagyok, és azt kívánom bárcsak ne találkoztam volna újra azzal az elviselhetelen Tom kibaszott Kaulitzal. Szóval ez a könyv egy eléggé bonyolult és összetett storyra fog alapulni. Ez egy Tokio Hotel azon belül Tom Kaulitz ff. les...