×××××××××××××××××××
Top: Changbin
Bottom: Seungmin
×××××××××××××××××××~
Not: Hocalar kadın 👅
"Çocuklar bu yılın son etkinliği. Son senenizde müdürümüz Bay Chowon sizin için kamp gezisi düzenlemeye karar verdi. Bu etkinlik Pazartesi'den başlayıp üç gün sürecektir."
"Ben gitmeyeceğim."
"Oğlum sen ciddi misin? Kamp diyor kamp!"
Seungmin'in kendi kendine dediğine kızan Felix sertçe cevap verdi.
Felix'in dediğini umursamadan dizini sıraya, avucunu da yanağına kapatan Seungmin kendi manzarasına bakıyordu.
"Yeter artık bir kere de şu siktiğimin Changbin'ini bırakıp beni dikkate al. Sene başından beri açılamadın zaten. Anca böyle mal gibi uzaktan izle."
Dediklerinin hemen ardından Seungmin'i kendine çevirdi Felix.
"Seungmin. Salak salak bakacağına gidip ona kampa gelip gelmeyeceğini mi sorsan acaba?"
Buna siksen cesaret edemezdi...
-
"Söyleyecek misin artık Seungmin? 5 dakikadır bana bakıyorsun sadece."
"Kamp sen misin gelecek?"
Kantinin yanında onların yakınlarında saklanıp konuşmaları dinleyen Felix elini yüzüne vurup bir iç çekti.
"Bu çocuk gerçekten salak. Sanki ben onu hoşlandığını söylerim diye tehtid etmeseydim Changbin hiç anlamayacaktı hoşlandığını."
Utançtan yüzü kıpkırmızı kesilmiş Seungmin başka bir şey daha söyleyemeden avuçlarını yüzüne kapatıp oradan koşarak uzaklaşmaya çalışırken okulun ekstra sakarı Hyunjin ona çarpmıştı.
Sevdiğinin gözü önünde yere sülük gibi yapışan Seungmin şu anda ciddi anlamda ortadan yok olmak istiyordu.
Bunu gören Felix ve Changbin koşarak yanlarına geldiler.
"Hyunjin iyi misin bebeğim?"
Yere düşen Hyunjin değildi fakat Felix ilk ona koşmuştu.
"Bacağım çıktı. Hatta kırıldı kırıldı. Bak basamıyorum ay çok acıyor bacağım koptu hatta aşkım."
Hyunjin dediğinin ardından Felix'e sarıldı ve tek ayağının üstünde Felix'ten destek alarak sınıfa gittiler.
"Hey! İyi misin Seungmin?"
Hâlâ yerde yatan Seungmin utancından o tarafa bile bakamadan hemen cevap verdi.
"İyiyim iyiyim sen git ben revire giderim bir şeyim yoktur. Ah!"
Bacağını toplamaya çalışırken canı acıyan Seungmin bağırdı.
Changbin bir şey demeden Seungmin'i kendine doğru döndürdü.
"Dudağın kanamış. Çok kötü düştün."
Kucağına alıp revire doğru yürüdü.
-
Revirde çalışan hemşire bugün izinli olduğu için revir boştu. Changbin hemen Seungmin'i sedyeye koyup perdeyi kapattı ve gidip pansuman aletlerini getirdi.
"Bu tarafa dönmeyecek misin?"
"Hayır. Beni böyle gör istemiyorum."
"Çoktan gördüm bile Seungmin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamp || SeungBin [smutshot]
Fiksi PenggemarEğer sen kampa gelirsen ben de geleceğim. Neden ağladığını anlamadım ama seni kırdıysam özür dilerim. Seni ağlarken görmek isteye...