0.2

117 10 3
                                    

A New kind of love -Demo

(Çilek 'ten)

Sonunda kutlamanın yapılacağı saray gibi olan yere geldik . Çok güzel bir yerdi beyaz merdivenleri sade ve şık duruyordu. Daha önce karşılaşmadığım yüzler vardı . Gözlerim tanıdık birilerini arıyordu ama nafileydi . Burda ki bir kaç kişi hariç kimseyi tanımıyorum .

Sonunda gözlerim babamın gözleri ile  buluştu  bana gel diye işaret yaptı . Onu bekletmeden yanına doğru ilerledim. Bi anda gözlerim Duyguya kaydı bir adamla sohbet ediyordu . Babamın yanına vardığım da ise babam konuşmaya başladı . " Bu da benim minik kızım ,Çilek" . "Baba ben minik kızın olamicak kadar büyüdüğümü düşünüyordum ama neyse " dedim. Babamın karşısında 40 yaşları civarında bir adam duruyordu , sarı saçları ve kirli sakalıyla fena durmuyordu .

O adam konuşmaya başladı " Merhaba Çilek , ben Asal büyük bi reklam firmasında patronum bu yıl ki mücevher tasarımlarının reklamını biz üstlenrceğiz" dedi. Bu sözleri söyledikten sonra beni baştan aşağı bir süzdü ve yanında ki kadının kulağına birşeyler fısıldadı kadında aynı şekilde beni bir baştan aşağı ya süzdü ve kafasıyla onay verdi . Asal bey tekrar konuştu " Çilek hanım , mücevherlere uyucak gibi gözüküyor bu yılın deniz  temalı olucağından bahsetmiştiniz yanlış hatırlamıyorsam  " dedi . Babam hemen söze girişti " Evet Asal bey yanlış hatırlamıyorsunuz deniz temalı olucak , aslında hiç düşünmemiştim  Çilek bencede  bu reklam için uygun gözüküyor , sen ne dersin kızım ?" . Ay bu gerçek mi daha demin bana reklam teklifi mi geldi hemde bizim markamızın  bu çok büyük bi fırsat cevabım belliydi zaten . " Tabi ki çok isterim memnuniyetle yaparım " dedim . Babamın yanında ki annem bana sarılıp " Seninle gurur duyuyorum " dedi . Bu olanları hemen Duyguya yetiştirmem lazım . Telefonumu çıkartıp hemen mesaj yazdım.

Meyve: Kızzzz

Hemen çevrim içi olunca bi sırıttım

Duygumm: Noldu meyve

Meyve : Sakinim , sakinim , sakin olmam lazım , hayır yapamıyorum

Meyve :BAK DUYGU ELİMDE KALICAKSIN

Duygumm: Bana kıyabilecek misin 👉👈

Meyve : Kıyma mısın kızım sen ksmsösödmsö

Duygumm: Noldu artık söylicwk misin

Meyve : Kzım sen bende akıl mı bıraktın ki  . Benle tuvalette buluş her şeyi anlatıcam

Duygumm: Tamam hemen geliyorum

Meyve: Baay  bebeğim

Duygumm: Baay canım
Görüldü ✔️✔️

Hızlıca tuvalete doğru gittim . İçeri girdiğimde kenerda duran Duygu 'nun yanına yaklaştım .
"Ben geldim 1 numaralı bestiem " dedim . Duygu ise " Kızım çatlatma da anlat artık " dedi. "Tamam başlıyorum , babamın bi Asal diye bir arkadaşı varmış . Kendisi büyük bir reklam firmasında patronmuş . Bana bu yıl ki reklam da sen ol ded- " . Duygu daha cümlemi bitirmeden söze karıştı " Sen ne dedin " . "Cümlemi bitirmeme izin verseydin duycaktın , kızım şaka mısın tabiki de kabul ettim " dedim. Hemen bana sarıldı " Senin adına çok mutlu oldum " dedi.

Ve tuvalette biraz daha kaldık tan sonra çıktık . Duygu ile hem konuşuyor hem de merdivenden iniyorduk ki benim sakarlığım tuttu ve merdivenden düşmek üzereyken gözlerimi hızlıca kapatıp , ufak bir çığlık attım. Yerle buluşmayı bekliyordum fakat öyle olmadı bir çift el beni ani bir haraket ile tuttu . Hızlıca beni tutan kişiye baktım . Benle yaşıt gibi gözüküyordu , dağınık saçları  vardı , uzun boylu gibi gözüküyordu ve bence gayet yakışıklıydı . Gözlerinin içine bakıyordum resmen bi saniye kalbimin sorunu neydi şimdi neden bu kadar hızlı atıyordu ah hayır lütfen çocuk beni etkisi altına almasın ama geç kaldım nefesim hızlanmaya başlamıştı kolay kolay etkilenen biri değildim ama bu farklıydı .
Genç çocuk " İyi misin " diye sordu ."İ-iyim " dedim bi saniye ya ben neden kekeliyerek konuşuyordum . Neden kalbim bu kadar hızlıydı anlam verememiştim ayrıca tüm bunlar olurken çocukla hala göz gözeydik tüm bunları geçtim hala çocuğun kolları arasındaydım. Acaba çocuk da aynı şeyleri hissediyor muydu diye düşünürken çocuk konuşmaya başladı . " Merhaba ben Aras , sanırım sende Çilek olmalısın değil mi ?" diye sordu . " Evet ben Çilek , tanıştığıma memnun oldum " dedim . Aras ise " Kollarım fazla mı rahat çünkü 10 dk dır kollarının arasında olmanın başka açıklaması olamaz da." Dediğinde hem kalktım " Teşekkür ederim , sonra görüşmek üzere " dedim tam gidecekken Aras arkamdan " İçimden bi ses daha çok görüşüceğimizi söylüyor " dedi .Bense kendimi hızlıca tuvalete atıp sakinleşmeye çalıştım kendimi iyi hissedince tuvaletten çıkıp aşağıya indim . Saat gece 2:45 di artık herkes dağılıyordu ben de Duygu ile beraber bizim eve geldik . Üstümü değiştirip yatağıma geçtim uykuya dalıcakken whatsapp 'dan mesaj geldi ama ben bakamayacak kadar yorgundum ve uykuya daldım

553******* : iyi geceler güzelim 💗


*********
Ay helööö 650 kelimelik bir bölüm oldu bence uzun bir bölüm oldu
Bi sonraki bölümde hem Çileği hemde Arası göstericem

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere
Görüşürüzzzz sizi seviyorum 🫶🏻

Havuz / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin