Gözlerimi açtığımda bir büyük bir odanın içindeydim. Şağ kolumda serum sol kolumda alçı vardı ve alnımın kenarında yara bandı vardı.
Kapı birden açıldı içeriye annem ve baba girdi. Annem ağlıyordu baba ise arkasını dönmüş ağladığını görmemem için eliyce yüzünü siliyordu.
Annem kapıdan bir hemşireye seslendi ve yanıma koşarak geldi "Alya kızım nasılsın iyimisin biryerin ağrıyor mu nasıl oldu anlat hadi" dedi telaşlı bir şekilde babam ise "görmüyor musun kızım belli ki daha yeni uyanmış hemen soru yağmuruna tutuyorsun burakta kız kendine gelsin" dedi.
Ben ise Lidyayı düşünüyordum gözlerimden akmaya başlayan yaşlarla anneme sordum "anne Lidya nasıl o iyi değil mi bu hastaneden birlikte cikabilcez değil mi?" annem önce babama baktı sonra da bana ve konuşmaya başladı "kızım araba Lidya'ya..." tekrardan ağlamaya başladı "anne ne oldu söylesene o iyi mi!?" dedim bağırarak "kızım araba Lidya'nın oturduğu tarafa çarptığı için ağır yaralanmış ve şuan komada" ağlamam şiddetlendi serumumu çıkartıp annemin çağırdığı hemşireye aldırış etmeden hastanenin koma bölüm ne koştum Lidya oradaki odalardan birinde yatıyordu.
Cama yaklaştım içeride doktorlar onu muayene ediyorlardı onlara aldırış etmeden Lidyayı izledim üzerinde bir sürü kablo vardı zaten yüzünün yarısını da hava makinesi kaplıyordu.
Gözlerimden akan yaşlarla birsüre onu izledim.
Bir süre sonra doktorlar çıktı ve hemen onların yanına koştum "Lidya nasıl o bu odadan çıkıcak değil mi o iyi değil mi." bir süre sustular "ya niye cevap vermiyorsunuz o iyi değil mi!?" dedim tüm gücümle bağırarak artık hıçkırarak ağlamaya başladım "maalesef geldiğinde durumu çok ciddiydi onun için şu an yapabileceğimiz tek şey beklemek" dedi doktor "ne yani birdaha uyanamayabilirmi" dedim "onu zaman gösterecek bunun için bir mucize olması gerek" dedi "yok canım ben şimdi yanında değilim ya o yüzden uyanmıyordur o şimdi durun ben bi giriyim bakın o nasıl uyanıyor" doktorları iktirerek odaya girmeye çalıştım ama beni tuttup girmemi engellediler "bakın hanımefendi böyle içeri giremezsiniz" dedi doktorlardan biri "YA BURAKIN BENİ BURAKIN ONUN YANINA GİDİCEM ONUN BANA İHTİYACI VAR!" dedim koşarak bir hemşire geldi ve bana bir iğne yaptılar. Yaptıkları gibide kendimi yere buraktım.
Uyandığımda hastane odasındaydım ama hiç bir yerimi oynatamıyordum uyuşmuş gibi odada tek başımaydım ve televizyon açıktı oraya baktığımda bir haber kanalı açıktı ve bir dakika bizim yaptığımız kazayı gösteriyorlardı "evet sayın seyirciler bu sabah yaşanan kazada iki araç birisi normal diğeri ise vip araçtı
normal araçta iki öğrenci kızın olduğu biliniyor kızlardan birisinin durumunun iyi diğerinin ise durumunun ağır olduğu biliniyor vip araçta ise dünyaca ünlü Kings gurubunun bir üyesi olan Kayra ve onun şoförünün olduğu biliyorum genç starın kazayı tek bir yara bile almadan atlatığı haberini aldık tedbir amaçlı hastaneye görülen genç star hastaneden çıkar çıkmaz konser alanına gitti şoförünün durumuysa iyi"Ben şoklar içerisindeyken ağzımdan istemsizce kelimeler dökülmeye başladı "ne yani bize çarpan vip araç kayraya mı aitti ve bizim yanımıza bile uğramadan direk konsere mi gitti. Vay be demek bu kadar acımasızsın sen gör Lidya uyansın ona her şeyi söylicem onun seni unutması için her şeyi yapıcam bununlada kalmicam insanların senin ikinci yüzünü görmesi için her şeyi yapıcam"
Selam bölümü nasıl buldunuz sizce Alya Kayra'ya açtığı savaşta başarılı olucakmı? Oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen
ActionLidya ve Alya çocukluk arkadaşları onlar dünyaca ünlü Kings gurubunun üyesi olan Kayranın konserine giderken kader onları bir kaza sonucu birsüre ayırdı ve Alya kin ve nefretle Kayrayı suçlu tutar