Nyugis napunk volt valamenyire. A fiam volt az egyedüli aki úgy döntöt hogy fèszkelödni fog a hasamban ès nem hagy engem figyelni a dolgomra. Doki csak nevetet ezzen hogy szinte veszekszek a kisfiamal hogy hagya abba mert bajok lesznek igy.
Az igazat megvalva azt se tudom hogy hol kezdjem. Talán azzal hogy reggel felkeltem? Hát az túl unalmas ahoz, talán azzal hogy Issac majdnem felgyujtota a konyhát mert nemfigyelt semmire? Igen az jó lesz.
Az úgy törtènt hogy elmentem lezuhanyozni, nem volt sok idő de csak annyi halotam hogy káromkodik mint a rosebb. Ki menve láttam hogy a serpenyő lándrakapot. Azonal poroltot ragadtam majd lefujta vele, Derek szinte felrakta a falra Issacket hogy nem figyelt oda mikor egy terhes nő is van a házban mellete. Èn álitotam le a morgásomal hogy ne bátnsa mert nem lett semmi baj.
Reggeli után folytattam amit elkeztem, idegeskedtem azon hogy Deucalionnak mièrt pont Derek kell hiszen annyi alfa van mèg a világon de ekkor jutott eszembe hogy Derek Talia Hale egyetlen fia igy lehet azt hiszik hogy tudja hol van a kripta ahol az ösi vèrfarkas tekercsek vannak.
Peter mindenben segitet eddig de mikor a derekam akart szèt szakadni akkor nemtudot sehogyan. A suliban is voltak akik pletykákat terjesztettek arról hogy Stiles felcsinált megint, pedig hát egy puszit sem adot azota hogy külön vagyunk s fèrjhez mentem. Derek azèrt is ilyen ideges mert a pletykák nagyon erőnek bizonyultak.
Egynap majd úgy fogok ezzekre gondolni mint egy vicces törtènetre remèlem. Habár lehet kinosan fogunk nevetni rajta mert annyira hülyesèg. Dereknek el kellet mennie igy egyedül maradtam de az volt a jó hogy Cora figyelte a házat hogy ne legyen semmi gond.
Az èjszaka közepèn kelltem fel, arra hogy erősen fáj a derekam. Ki keltem az ágyból s a fűrdöbe mentem be, olyan volt az egèsz mintha csak igy lett volna megírva. Hirtelen a hasamba fájdalom nyilalt bele, ekkor mintha bepisiltam volna elkezdet a magzatvíz szivárogni.
Nagy nehezen sikerült ruhát cserèlnem miután megfürödtem, a cuccokal együtt idultam le ahol is a motorolom volt csak, a hátamra felkaptam a táskát majd csak fel ültem de hirtelen jött egy fájás igy nem tudtam elindulni.
Èrtesitetem Stilest hogy a fiam hamarosan a világra fog jönni, ahogyan megèrkeztem úgy nem volt egyszerű leszálnom annyira nagy fákdalmaim voltak, allig jutotam ki a parkoloból s a tèrdemre támaszkodva kellet vègigszenvednem a 10 perces fájásokat, de ekkor jött az isteni csoda hogy Liam rohant hozzám segiteni.
Ahogyan a korházba bejelentkeztűnk úgy az 5 perces fájások keztek el jelentkezni, ami nagyon aggasztó volt hiszen egy nehèz vajudu szakaszon keztem el menni. Dr.Nelson addot fájdalom csilapitot de nem úgy használt mint azt kellet volna, az volt az egyetlen szerencsèm hogy kaptam egy szóbát s fekhetem alulról mesztelenűl. Ekkor jött be Lydia aki láttva mennyire szenvedek csak fogta a kezemet s mig vajodtam maszirozta a derekamat.
Scott is benèzet de nem tudot sokat segiteni ebben, sokan nem lehetek bent csak anya meg az orvos ami furcsa volt. Na a szülès volt egy rèmálomal felèrő Istencsapás, annyira gyorsan jöttek a fájások hogy csak szinte nyomtam.
Amikor a kicsi feje kint volt akkor azt mondták hogy csak egyett kell nyomnom, azt leszögezem hogy az az egy nyomás volt a megválto ès a fájdalmak előváltoja. Mikor nyomtam akkor èreztem meg azt az ilatot amit mindenkinek ki miatt lettem terhes. Ahogyan felsírt a kicsi úgy benyitot Derek, láttszot rajta hogy nagyon fáradt volt mert sietett.
Ekkor hozták vissza a kucsit majd a cicimre tettèk hogy megnyugodjon, Derek nemtudta elhinni hogy vègleg vellünk van a fiúnk, a szemei olyanok voltak mint nekem de az arcocskája tiszta Derek. Sürü göndör haja van ami miatt egy cukorfalatt, Lydia csak elsirta magát hogy lett egy keresztfia. Dereknek adta átt Stiles hogy apa fia percek is legyenek
- dèdnagyapád után leszel Eli Hale. Harcos vèred elöre vissz majd hátra lök, tiszteled a nálad erősebbet ès segitsd a gyengèt. Mondta neki majd csak a nevèt kántálta tovább hogy sokan tudják egyetlen fia születet.A falka elfogadta örökösènek Elit ès a Hale család utodjának is. A családban minden fiú úgy kapot nevet amit abban a pilanatban èrzet az apa, Eli esetèben bűszkesègből adta neki ezt a nevet Derek. A lányoknak az elsőteliholdkor kell nevet addni amit az anya tesz meg, azt a nevet kapja aki dicső halált halt a múltban. Ha nekem lesz egy lányom akkor Erica lesz a neve, a legjobb barátnőm után.
Scott egyedül olyan alfa akinek nincsen falkája, hiszen Allison miatt maradt egyedül. Miota meghalt azota nincsen olyan hogy Scott Mccol, hanem egy szomoru ès magányos farkas van jelen mindig. Allison volt az egyedüli szemèly aki elfogadta öt olyannak amilyen. Meg persze támogata öt.
Ha igazán azt akarom mondani akkor lányt akartam mert akkor Allison lett volna a neve, arról a lányról aki megvèdet aznap engem attól az árnyèk ninjától. Nem akartam hogy meghaljon de igy volt helyes neki ès nekűnk is, allig volt 1 honapja de mèg mindig sirni kezd ha ö lesz a tèma, s szerintem ez sokáig lesz igy mèg.........
Folytatás jön.......
YOU ARE READING
Teen Wolf: Negyed Hold [Befejezet]
FanfictionSokaknak áttlagos vagyok, na ekkor szoktam rácáfolni a dolgokra. A nevem Clarissa Mccall ès ez a könyv a kicsit se egyszerű èletemnek egy darabja. Figyelem!!!: Allison hatására keztem el irni a naplomat ami egy storyt fog alkotni igy lehet hogy lesz...