5.fejezet:1.rèsz

33 2 0
                                    

A napom nqgyon unalmasan telt. Derek dolgozni van ès ma egyedül kell a terápiára elmennem. Eli igazi rossz gyerek csak nèha falra tudok mászni töle. Olyan dolgokat tesz amiktől tudja hogy rosszul leszek, Issac probál segiteni de nem nagyon halgat rá se a fiam.

Ahogyan a dilidokitól haza jöttem úgy felfordulva volt a ház. Azt hittem valamit össze fogok ropantani, a cipöm alatt ropogtak a cukordarabok a konyhába. Lassan azt èrzem hogy egy cselèd vagyok a családomnak, hirtelen mintha valami eltört volna benne csak elkeztek folyni a könnyeim.

Le ültem a kamrában s iszogatam hogy el felejtsem hogy mik voltak a gondok. Már a második üveg bornál jártam mikor halotam hogy nyilik a bejárati ajtó ès bejön rajta Issac ès Eli. Az utobbi nem törödve semmi hisztizet a nagy semmièrt, nemsokal kèsöbb Derek is befutot s azonal el ejtette a telefont ahogyan látta hogy mi van a házunkban.

Azonal keresni kezdet de mikor megtalált a kamrában hogy kicsit becsiptem, akkor elszörnyedt de nagyon. Ellèm sètálva legugolt a szememből kisöpört egy tincset, látta hogy fáradt vagyok mint testileg mint lelkileg
- megyek ès rendet rakok Eli fejèben. Mondta mire csak fel kellt ès kimenve orditozni kezdet hogy mit kèpzel magáról, Issac nem mert semmit mondani mert ö is hibás volt ebben.

Mikor megelègeltem akkor csak fel keltem majd le poroltam magamat. Már kijozanodtam igy tudok döntèseket hozni. Ahogyan ki mentem úgy mordultam egyett mire a kèt felnött rám figyelt csak Eli szarta le hogy mi a gond. Átt változva áltam ott s csak elkeztem sètálni, a füleiket lehajtva tartoták hiszen tudták hogy nem kicsi baj van. Eli továbbra is hisztizet igy azt eredmènyezte hogy a körmömel megkaptam a melkasát ami vèrezni kezdet, majd úgy orditotam hogy el akart bujni Derek ès Issac
- ha mèg egyszer engedetlen leszel Eli akkor nem csak egy karmolást fogsz kapni. Reggelente önszántadból fogsz össze pakolni a szobádtól kezdve a tanuloszobáig, sosem szegülsz ellen egyikünknek sem. Amit mondunk az neked szenirás kell legyen. Világos voltam!!!!? Kèrdeztem orditva mire csak Eli engem figyelt hogy itt lesznek kemèny dolgok ha rajtam mulik s nevelve is lesz, mert eddig Derek leszarta a fiúnkat mig èn dolgoztam. Ezzen változtatni fogunk de nagyon is......

Folytatás jön......

Teen Wolf: Negyed Hold [Befejezet]Where stories live. Discover now