Září

443 26 86
                                    

Ahoj! Správně, ještě není prvního září, ale jelikož si nejsem jistá, že budu mít ten den čas, rozhodla jsem se zveřejnit první témata už dnes, v předstihu. Doufám, že každého z vás aspoň jedno zaujme a spustí ve vás vaši múzu. Tady jsou:

Povídka:

1. Eras Tour — povídka inspirovaná písničkou od Taylor Swift (doufám, že tu mám nějaké swifties a téma nezůstane ležet ladem)

2. Hodina lektvarů — Na hodině lektvarů se stane nehoda a celá třída si na jeden den vymění těla. Co z toho vznikne? Chaos? Nová přátelství? Tak to je jen na vás, drazí pisálci.

3. Neobvyklý ship — napište povídku, jejíž hlavní zápletkou bude neobvyklé spojení dvou postav.
Shipy, které předem zakazuju: kromě kanonických to jsou také profláknuté Drarry, Dramione, Snarry, Tomione, Blinny, Wolfstar, Jegulus, Snamione, Harmony... atd. Nic takového. Buďte originální, buďte kreativní. Klidně přijďte s něčím tak šíleným, že to všem vyrazí dech.

4. Odhalování věcí budoucích — jasnovidectví je disciplína velmi nejasná; křišťálové koule, hvězdy, smrtonoš, čajové lístky... to všechno zní trošku jako hloupost. Nebo ne? Může být osud předpovězen a máme ho všichni předepsaný nebo může být změněn? Volné téma, které můžete pojmout naprosto jakkoliv, příběh však musí být nějakým způsobem provázán s jasnovidectvím/předpověďmi/věštbami.

5. Povinná slova: dýňové paštičky, král, slizoun, Protiva, holub, růžová, mrtvola (slova můžete použít v libovolném tvaru)

6. Jezevci & Orli — Nebelvír a Zmijozel jsou populární koleje, ale co se takhle pro změnu zaměřit na jezevce a orly? Ať už si vyberete jakékoliv časové období či místo, Mrzimor nebo Havraspár musí hrát ve vaší povídce prim.

Pro fajnšmekry:

7. Popište každodenní život domácího skřítka pracujícího v kuchyni v Bradavicích. Jakým výzvám čelí a jaká mohou zažít dobrodružství? 

Poezie:

8. Pomoz Moudrému klobouku vymyslet píseň pro další školní rok

Jestliže se chcete zúčastnit tohoto kola, napište do komentářů číslo tématu/témat, které jste si vybrali a to do 25. dne v měsíci.
Publikovanou knížku pak označte tagy #tridyneprohagrida a #podzimnihpvyzva.
Že vás mám zapsané jako účastníky si pak můžete zkontrolovat v kapitole "Pěstitelé dýní" pod daným měsícem.
Přeju vám hodně zdaru při psaní a těším se na vaše výtvory!

Tři dýně pro Hagrida [Podzimní HP výzva]Kde žijí příběhy. Začni objevovat