Zdravím! Máme prvního října a to znamená další témata. Děkuju všem, kdo se zapojili v září, postupně se budu snažit vašimi povídkami probrat, ale půjde to teď nejspíš pomalu. Zároveň vítám všechny, kdo jsou zde třeba noví nebo se ještě zapojit nestihli a zvu vás do tohoto měsíce.
Povídka:
1. Povinná slova, která musí ve vašem příběhu zaznít: míč, kytarista, záhada, rajče, postrach, levitovat, meningitida
(slova můžete použít v jakémkoliv tvaru)2. Weasley je náš král — ať už bude v příběhu vystupovat jakýkoliv člen zrzavé rodinky, zajisté bude náš král/královna, protože Weasleyovy přece všichni milujeme!... nebo ne? To už je na vás.
3. Ministerstvo kouzel — napište povídku z prostředí Ministerstva kouzel. Jak vypadá obyčejný den ministerského úředníka? Odehrávají se za zdmi ministerstva romantické příběhy? Nebo jak ministerstvo fungovalo pod nadvládou lorda Voldemorta?
4. Ztracené věci — příběh na téma citátu: „Věci, které ztratíme, mají způsob, jak se nakonec vrátí k nám, i když ne často způsobem, který očekáváme.“
5. Pobertovská éra — lumpárny Pobertů? Mladí Smrtijedi? První lásky a zlomená srdce? Ať už bude váš příběh o čemkoliv, musí být zasazen do období, kdy Bradavice navštěvovali Pobertové!
6. Čtrnáct dní s čarodějnicemi — každá Lochartova obdivovatelka jistě ví, že jde o název jedné z jeho knih. Váš příběh se Zlatoslava Lockharta týkat nemusí (ale může). Zmatený mudla, který omylem zabloudí do světa čar a kouzel? Čtrnáct dní u sester Blackových? Vaší fantazii se meze nekladou!
Téma pro fajnšmekry:
7. Jinotaj publikuje šokující článek, který se mezi studenty v Bradavicích okamžitě stane vzrušeně probíraným tématem.
Poezie:
8. Sirius a jeho dobrodružství na motorce
Jestliže se chcete zúčastnit tohoto kola, napište do komentářů číslo tématu/témat, které jste si vybrali a to do 26. dne v měsíci.
Publikovanou knížku pak označte tagy #tridyneprohagrida a #podzimnihpvyzva.
Že vás mám zapsané jako účastníky si pak můžete zkontrolovat v kapitole "Pěstitelé dýní" pod daným měsícem.
Přeju vám hodně zdaru při psaní a těším se na vaše výtvory!
ČTEŠ
Tři dýně pro Hagrida [Podzimní HP výzva]
FanfictionKouzelníci a čarodějky, mudlové i motáci! Vítejte na čarovné soutěži. Rubeus Hagrid na své zahrádce opět opečovává dýně a tentokrát k tomu potřebuje tvoji pomoc. Dokážeš pro něj vypěstovat tři dýně? Od září do listopadu, každý měsíc stačí jedna! Jes...