Kouzelníci a čarodějky, mudlové i motáci! Vítejte na čarovné soutěži. Rubeus Hagrid na své zahrádce opět opečovává dýně a tentokrát k tomu potřebuje tvoji pomoc. Dokážeš pro něj vypěstovat tři dýně? Od září do listopadu, každý měsíc stačí jedna!
Jak bude výzva probíhat?
Výzva se bude konat od září do listopadu. Každý měsíc vám představím celkem osm témat, ze kterých si budete moc vybrat a napsat na něj povídku.
Pro účely této soutěže je příběh počítán jako povídka do 15 000 slov. Za každou povídku dostanete ode mě jednu dýni 🎃. Není nutné, abyste se účastnili všech kol. Můžete napsat povídku pouze v září nebo se naopak zapojit až v listopadu. Je to výzva určená především pro rozvoj kreativity, procvičení psaní a vzniku nových příběhů ze světa Harryho Pottera, který všichni tak milujeme.Přehledně:
1. Musím se zapojit každý měsíc?
Ne. Nemusíte se účastnit všech tří měsíců. Je na vás, do kolika kol se zapojíte.
2. Jak dlouhá musí být moje povídka?
Maximální počet slov každé povídky je 15 000. Minimální hranice je 1 000 slov (neplatí u témat s žánrem poezie)
3. Můžu v jeden měsíc napsat více povídek?
Rozhodně ano! Počet povídek, které do výzvy napíšete, není nijak omezený. Každá povídka však musí být na jiné téma.
4. K čemu jsou dobré vypěstované dýně 🎃?
Dýně slouží jednak jako přehled, kolik povídek jste do výzvy napsali a jednak jimi uděláte Hagridovi radost :) Zároveň, účastník s nejvíce dýněmi si u mě bude moct za odměnu objednat povídku na přání na libovolný ship/téma.
5. Jak se mohu přihlásit?
Do výzvy se můžete přihlásit každý měsíc, vždy na začátku nového kola. Bude stačit, když pod kapitolu se zadanými tématy napíšete jaké téma jste si vybrali a příběh pak označíte tagy #tridyneprohagrida a #podzimnihpvyzva abych ho lépe našla. Nejpozději se můžete se svou povídkou přihlásit vždy do 25. dne v měsíci.
6. Kdy se dozvím témata na aktuální měsíc?
Témata budu zveřejňovat vždy první den v měsíci. Pokud se chcete zúčastnit přidejte si tedy tuhle knížku do své knihovny, abyste o nic nepřišli.
7. Kolik témat každý měsíc bude?
Každý měsíc si budete moct vybrat celkem z osmi témat; šest z nich bude pro povídku, jedno pro poezii a jedno bude téma pro fajnšmekry.Prostor pro další vaše dotazy zde v komentářích ———>
❗ Pokud zjistím, že je povídka napsaná AI, budete z výzvy vyloučeni. Povoleny nejsou ani překlady zahraničních fanfikcí nebo plagiátorství ❗
ČTEŠ
Tři dýně pro Hagrida [Podzimní HP výzva]
FanficKouzelníci a čarodějky, mudlové i motáci! Vítejte na čarovné soutěži. Rubeus Hagrid na své zahrádce opět opečovává dýně a tentokrát k tomu potřebuje tvoji pomoc. Dokážeš pro něj vypěstovat tři dýně? Od září do listopadu, každý měsíc stačí jedna! Jes...