1.

126 13 15
                                    

12 eylül sabahında sevgilisinin kollarında ölü bulundu. Kim taehyung ölen sevgilisinin kucağına alıp ağlamaya başladı. Taehyung "Sen karanlıktan korkarsın şimdi." korkuyordu sevgilisinin ölüm anına şahit olmayı.

Kapı çalmıştı. Taehyung yavaşça sevgilisini yavaşça yere bırakarak kapıyı açtı. Bu gelen jimin'di. Jimin taehyung'a bakarak "Ne oldu taehyung?" Taehyung yerde kanlar içerisinde yatan sevgilisini gösterdi. Jimin'in gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

Jimin "J-Jungkook ö-ölemez i-i-iyide n-nasıl o-oldu b-bu?" korkudan kekelemeye başladı. Taehyung "Bilimiyorum ben uyandığımda onu kanlar içerisinde gördüm." ağlıyordu.

Yine kapı çaldı bu sefer kapıyı jimin açtı. Kapıda kızlar bekliyordu. Rose "Naber jimin?" dedi. Jimin "İyi değilim (z)" diye cevap verdi. Jisoo içeriye girince yerde yatan jungkook'u görünce bağırdı.

Kızlar içeriye girdiğinde jennie "Çabuk hastaneye arayın. Polisi arayın, itfayeyi arayın daha ne duruyorsunuz!" bağırdı.

Taehyung "O m-m-maalesef ö-öldü." kekeledi. Kızlar ağlarken jimin diğerlerini arıyordu. Taehyung "Bunu kim yaptıysa yemin ederim kendi ellerimle geberticem onu!" dedi.

Namjoon,Jin,Suga ve J-hope gelmişti. Suga "Ananı s-" ağzından yanlışlıkla küfür etti. Jin "O öldü mü? Bunu kim yaptı?" soru sormaya başladı. Taehyung "Bilmiyorum ama onu bulursam öldürücem." herkese bakarak söyledi.

Namjoon "Ben cenaze işlemlerini halledicem. Jin, Suga ve J-hope benimle gelin!" diğerlerine seslenerek cenaze işlemleri başlatı.

Jisoo "Biz o zaman sizi rahat bırakalım başınız sağolsun." diyerek evlerine gittiler. Jimin ise taehyung'un yanında kalmayı tercih etti. Jimin "Hadi taehyung sakin ol bak biz burdayız." dedi.

Taehyung jungkook'u hastaneye götürdü. Yarım saat sonra doktor "Morgana kaldırdık o maalesef öldü tekrardan başınız sağolsun." dedi.

Taehyung ağlamaktan gözleri kızarmıştı. Namjoon arayarak "Cenaze saat öğlen 12'de başlıyor." diyerek telefonu kapattı.

Saat 12 olmuştu. Herkes jungkook'un cenazesine gelmişti. Taehyung "Tanrım umarım senin yanında mutlu,huzurlu olur Amin." dedi.

Papaz gelip duayı okumaya başladı. En sonunda dua okumayı bitirip "Tanrım bu masum kişinin canını yakma! O sadece dünyaya gelen bir insan. Onun canını yakanların cezalarını ver! Amin."

Herkes "Amin!" demişti. Cenaze töreni sona doğru gelince evlerine gitmeye başladı. Taehyung tabuta yaklaşarak "Umarım orada mutlu olursun sevgilim. Ben seni koruyamadığım için affet beni!"

Taehyung ağlayarak evine gitmişti. Artık dayanamıyordu sevdiği kişileri kaybetmeyi. Taehyung en sonunda dayanamadı yatağında uyuyakaldı...










Hello. Evet bu benim kaçıncı ficim bilmiyorum Okullar başlayana kadar fici bitiremem ama 8. sınıf bittiğinde bol bol fic yazmayı düşünüyorum.Gelelim bu fice evet başlangıçta flashback koydum ama bu son değil. Jungkook öldü mü ölmedi mi onu henüz bilmiyoruz ilerki bölümlerde zaten anlaşılacak kim öldü? Kendinize iyi bakın görüşmek üzere🖤🤞🏻

Hate You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin