Taehyung ve jungkook yataklarından çıkmıştı. Taehyung sevgilisine "Günaydın sevgilim." dedi. Jungkook gülümseyerek mutfağa gitti.
Taehyung "Bugün işin varmı?" diye sordu. Jungkook "Maalesef evet ama geri dönücem merak etme beni." dedi. Taehyung başını sallayıp salona gitti.
Taehyung salonda televizyon izlerken telefon çalmıştı. Telefona baktığında jungkook'un annesi arıyordu.
Jungkook telefonu açıp mutfağa gitti. Annesi oğluna baya kızmıştı daha sabahın köründe kargalar bile bokunu yemeden başladı azar yemeye.
Jungkook annesine "Sakın beni bir daha arama anne!" diyerek annesinin yüzüne kapattı. Jungkook dışarıya çıkmıştı hiç kimsenin haberi olmadan.
Taehyung tam 1 saat boyunca televizyon izliyordu sonunda canı sıkılıp kapattı televizyonu. Jungkook hala gelmemişti merak ediyordu onu.
Taehyung her yere bakmaya başladı tam evine dönücekti ki telefonu çaldı arayan jungkook'tu.
Ama telefonu açtığında başka birisi konuşuyordu. Adam "Alo sizin arkadaşınız araba kazası geçirdi. Şuan ****** hastanesinde geliniz." diyerek telefonu kapattı.
Taehyung endişelenerek yürüyerek hastaneye gitti. Sevgilisini acilen ameliyata almişlardı. Ağlamaya başlamıştı bu sefer gerçekten sevdiğini kaybedicek.
Yere çömelip ağlamaya başlamıştı gözünün önünde ailesinin ölümü geliyordu...
Flashback:
-Taehyung 9 yaşındayken okulda ailesinin gelmesini bekliyordu. Canı sıkıldığı okul arkadaşlarıyla futbol oynuyordu.Bir kaç dakika sonra öğretmen taehyung'un yanına gidip ona gelmesini söyledi. Başını sallayıp öğretmenin yanına gitti.
Öğretmen taehyung'un omzuna dokunarak "Taehyung ailen maalesef seni almıcak." dedi. Taehyung "Yoksa aileme bir şey mi oldu?" diye sordu.
Öğretmen "Ailen k-kaza geçirdi." diyerek ayrılmıştı. Taehyung yere çömelerek ağlamaya başladı.
Teyzesi gelip taehyung'u almıştı. Taehyung büyüyene kadar teyzesiyle kalmıştı ama bir süre sonra teyzesi bir binaya çıkıp intihar etmişti.
Taehyung dayanamayıp seul şehrine taşınmıştı. Seul şehrinde arkadaşlar edinmişti özellikle sevgilisi jungkook ile.
Bir kaç yıl geçti. 12 eylül 2019 yılı sabah saat 09:00'da yerde yatan sevgilisini kaybetti. Sevdiklerini kaybeden taehyung depresyona girmişti...
-Flashback End-Taehyung sevdikleeini kaybettikçe daha çok acı çekiyordu. Ameliyat bitmişti doktor "Şu an dinlenmesi lazım ama onu yormadan görebilirsiniz." diyerek taheyung'un yanından ayrıldı.
Taehyung içeriye girdiğinde sevgilisi uyuyordu. Taehyung arkasına dönüp sessizce ağlamaya başladı.
Taehyung'un ağladığını fark eden jungkook "Sakın yalnız ağlama sevgilim." dedi. Taehyung geriye dönüp sevgilisinin elini tuttu.
"Belki de dünyanın sonunda doğmuşum. Ölmüşümde haberim yok..." diye mırıldandı jungkook. Taehyung daha çok ağlamaya başladı.
Jungkook "Eğer ben ölürsem mezarda sakın yalnız ağlama tamam mı?" dedi. Taehyung kekeleyerek "T-Tamam." dedi.
Kalp cihazı sesi azalmaya başlamıştı jungkook son defa sevgilisine gülümseyerek hayata veda etti. Taehyung yere çömelerek şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.
Ağlama sesi duyan doktorlar hemen müdahale yapıyorlardı. Taehyung'u dışarıya almışlardı. Doktorlar ne yapsa işe yaramamıştı.
Doktorlar bedeni örtüp soğuk odaya koydular. Taehyung ağlamayı kesip hastaneden çıktı ardından eski binanın üstüne çıkıp gökyüzüne baktı.
"Seni unutmayacağım, Özleyeceğim, Seveceğim. Yalnız ağlamayacağım!" dedi.
Taehyung ağlarken gökyüzüne baktı sevgilisinin ailesi yüzünden sevdiği birisinin üzülmemesi için sahte ölüm düzenlemişti ama o gerçekten sahte ölüm değildi bu sefer gerçek ölümle başa çıktı...