4.

34 11 35
                                    

Taehyung dünden beri gözünü açmamıştı. Öldüğü zannettiği sevgilisi jungkook hala pişman içindeydi sahte ölüm üzerinde taehyung'a görünmemek için binlerce şey yapmıştı.

"Özür dilerim senden kaçtığım için umarım affedersin ya da affetme çünkü ben affedilmicek birisiyim." diyerek odadan çıktı.

Taehyung yavaş yavaş gözlerini açtı ve kalktı. Ardından salona gittiğinde ağlamaya devam eden jungkook'u görüp omzuna dokundu.

"Sevgilim seni affediyorum ama bunu neden bana yaptın?" diye sordu. Jungkook "Çünkü senle sevgili olduğumdan ailem karşı çıkmıştı bende sen üzülmezsin diye sahte ölüm düzenledim ama olmadı." dedi.

Taehyung jungkook'a bakarak "Seni anlıyorum jungkook ne yapalım biliyor musun? Eski defteri kapatalım yeni defter açalım."

Jungkook taehyung'a bakarak dudağından öptü. Taehyung gözlerini fal taşı gibi açılmıştı çünkü onu ilk kez birisini görüyordu.

Taehyung'ta öpüyordu ama 1-2 dakika sonra kapı çalmıştı. Öpüşmeyi yarıda kesip kapıyı açtı. Gelenler Jimin, Suga ve J-hope idi. Üçüsünün gözleri şaşkınlıktan boğulmuş gibiydiler.

Suga "Sen nasıl?" diye sordu. Taehyung "Kapıda kalmayın içeriye geçin." diyip kapıyı kapattı. Suga ve jimin şaşkın gözlerle birbirlerine baktılar.

J-hope "Sen nasıl bir dakika sen hyunjin ile birlikte değilmiydin?" dedi. Taehyung "O adam bana denek olarak kullanıcakmış jungkook'ta bunu duyup hemen beni kurtardı." diyerek gülümsedi.

Jungkook taehyung'un dudağına öpmeye hala devam ediyordu. Jimin telefonunu çıkartıp video çekiyordu, suga ise koltukta uyuyor ve j-hope birbirlerine öpen sevgilelerini görüyordu.

Kapı çalmıştı J-hope kapıyı açınca jin ve namjoon gelmişti. İçeriye girdiklerinde jin bağırırak suga koltuktan düşerek "Ananı av-"

Jimin hala video çekmeye devam ediyordu. Jungkook hala taehyung'u öpüyordu ama birden gaza gelip tişörtünü ve kemerini çıkardı.

Namjoon "Ne yapıyor bunlar?" diye sordu. Diğerleri namjoon'un yanına gelerek izlemeye devam ediyorlardı. Jin jimin'e "Bunu çektikten sonra bana at." dedi.

Diğerleri izlerken taehyung ellerini karın kasına dokunuyordu. Jin "Lan yeter gözümüzün önünde s-" diyecekti ki namjoon jin'in ağzını kapattı.

Jungkook "Siz burdamıydınız?" diye sordu. Jin "Yok biz burda değiliz hatta bu dünyada bile değiliz." dedi. Suga "Olm gözümüzün önünde sevişiyonuz resmen." diyerek baktı.

Jungkook yerde ki tişörtünü ve kemeri alıp odasına gitti. Taehyung onun yanına giderek konuşmaya başladılar. J-hope "Benim eve gitmem lazım." diyerek çıktı.

Diğerleri jungkook'un odasına gitii. Kapı deliğinden izlemeye başladılar taehyung "Gerçekten benim karşımda mı soyuncan?" diye sordu. Jungkook taehyung'a bakarak "Gözlerini kapat." dedi.

Suga "Lan bari odada yapmayın gözünüzü seviyim." ısrar etti. Jungkook üstündekileri çıkarıp yere attı ve başka üst seçiyordu. Bu sefer mor tişort ve mavi pantolon giydi.

Taehyung'un ağzı sulanmıştı. Taehyung dayanamayıp jungkook'a sarıldı. Jungkook "Şimdi olmaz biraz daha sabret." dedi.

Jin "Benim yemeğim vardı." dedi. Namjoon "Kütüphaneye gitmem lazım." diyerek çıkmışlardı. Suga "Şey aslında benim annem çağırıyor sonra görüşürüz." dedi. Jimin başını sallayıp suga ile çıktı.

Jungkook "Bugün seninle yatalım mı?" diye sordu. Taehyung "Evet" dedi. Jungkook yatağı hazırladı ve taehyung'a göz kaydırdı. Taehyung yatağa geçip uyudu jungkook'ta yatağa geçip minik bebeğinin saçını dokunup gözlerini kapadı.

•Hayatımda en saçma bölüm bu olabilir yalnız

Hate You Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin