hikayenin sonu angst bitmeyecek.
bu kararı vermede bana yardımcı olduğunuz için
right here okurlarıma teşekkür ediyorumçok uzun süredir bölüm bekliyorsunuz biliyorum, dershanem var yazsam ödevlere/konulara yetişemiyorum affola✊🏻😔
iyi okumaları dilerim
***
1 yıl önce
Elindeki çiçek buketiyle beraber sevgilisinin kapısında dikilmiş, heyecanla derin nefesler alıyordu Minho.
Hava soğuktu, dolayısıyla apartmanın içi de soğuktu ama sanki daha önce hiç böyle başbaşa kalmamışlar gibi heyecanlanmıştı.
Part time işlerinden ve okulundan vakit bulup Jisung'a zaman ayırmayalı çok uzun zaman oluyordu.
Elinde tuttuğu beyaz karanfil buketinden burnuna dolan kokuyla hafifçe gülümseyip orada dikilmeyi bırakarak kapıyı çaldı Minho. Jisung'un geleceğinden haberi de vardı, neden bu kadar heyecanlanmıştı bilmiyordu.
Birkaç saniye ardından kapı açıldığında daha geniş bir şekilde gülümsedi ve karşısında duran sevgilisine baktı.
"Hoşgeldin." demişti Jisung mırıldanarak. Yüz ifadesi ve tavrı Minho'yu şaşırtsa da, o anlığına yüzündeki gülümsemeyi silmedi.
"Hoşbuldum bebeğim." dedi ayakkabılarını çıkarıp içeri adımlarken.
Kapıyı arkasından ittikten sonra Minho'ya doğru dönmüştü Jisung. Eğilip Jisung'un dudaklarına uzunca bir öpücük kondurdu Minho.
"Biliyorum pek özel bir şey sayılmaz ama... İçimden geldi." dedi elindeki buketi Jisung'a doğru uzatırken.
Buketi eline alırken başını aşağı yukarı salladı Jisung usulca. Asla gülümsemiyordu ve Minho o an ne olduğunu sorgulamaya başlamıştı.
"Geçsene salona. Bunları suya koyayım ben de." dedi Jisung. Cevap beklemeden mutfağa girmişti sonra.
Şaşkınca arkasından baktı Minho bir süreliğine. Derince bir nefes alıp salona doğru adımladı, kendini rastgele bir koltuğa bıraktı.
Kısa bir süre sonra Jisung gelmiş, yanındaki koltuğa oturmak yerine karşısındaki koltuğa oturmuştu.
"Bugün Dori'yi veterinere götürdüm." dedi Minho son zamanlarda gündemleri olan konuyu açıp gülümserken.
"Veteriner durumunun iyiye gittiğini söyledi. Böyle devam ederse çok yakında normal bir şekilde hayatına devam edebilirmiş biliyor musun Jisung? Düzenli olarak ilaçlarını içirmeye deva-"
"Minho ben ayrılmak istiyorum."
Anında yüzü düşerken aralık kalan dudaklarını kıpırdatamadı Minho bir süre.
"Şaka mı yapıyorsun?" dedi inanmak istemeyerek. Geldiğinden beri Jisung'un tavırlarının nasıl olduğunu düşününce gerçek olduğunu anlıyordu ama bir ümit şaka olsun istedi.
"Hayır, ayrılmak istiyorum." dedi Jisung. Kucağında birleştirdiği elleriyle oynuyordu.
Yutkundu, başını sağa sola salladı Minho. Yerinden kalkıp Jisung'un önüne çöktü ve ellerini onun elleri üzerine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
right here ; minsung
Fanfiction@minholee: yine aynı şey oluyor ve biliyor musun? arkadaşların sikimde bile değil çünkü ben buradayım jisung @minholee: bebeğim etrafına bir bak seni bırakıp gitmeyen tek kişi benim