Selekce RPG (1. část)

19 3 1
                                    

Annaeli2

Přihláška uchazečky:

Jméno a příjmení: Soria Lescaut

Věk uchazečky: 21

Provincie uchazečky: Ilris

Kasta a práce uchazečky: 2. kasta - nepracuje, žije z tatínkových peněz

Rodinná situace uchazečky:
Otec; Dante Lescaut - 59, zakladatel a hlavní návrhář módní značky "Lescaut"
Matka; Julienne Lescaut - 40, bývalá modelka, nyní žije v soukromí
-> manželé, nerozvedení, ale mají špatný vztah

Zájmy uchazečky: sbírání značkových parfémů, jóga, wellness, občas i četba

Důvod přihlášení uchazečky: Věřím, že mám ideální vychování i původ pro pozici princezny, a že si mě princové zalíbí

Chtěla by uchazečka něco vzkázat: Chtěla bych popřát všem ostatním uchazečkám i princům hodně štěstí a důvěřuji jim, že si správně vyberou

Doplňující přihláška hráče:

Něco o postavě: Už od malička žije Soria relativně samostatně.
Matka kvůli ní musela opustit svoji kariéru, jelikož během těhotenství velmi přibrala. Její narození vlastně zničilo vztah jejích rodičů. S matkou se nyní už vůbec nestýká, nikdy spolu neměly nějaký milovný vztah mezi matkou a dcerou. S otcem má lepší vztah. Relativně často s ním jezdí na konference, přehlídky nebo jiné akce, hlavně protože je braná jako 'dědic' módního impéria. Taky to ale úplně není vztah otce a dcery.
Nedá se říct, že by rodina Lescaut byla tradiční, spíše jsou skupina lidí, kteří si obchodně nebo reputačně vyhovovali.
Je velmi pravděpodobné, že má další sourozence, jelikož přes svůj život viděla svého otce s neskutečně velkým množstvím dalších žen, ale nemá žádný důvod nebo chtíč je hledat. Co by jí to přineslo?
I přes její pokusy se zdá, že Soria nezdědila talenty svých rodičů. Modeling ji nebaví, hlavně nedokáže tolerovat lidi v tomto průmyslu a navrhování jí vůbec nejde. Asi na to nemá dostatečnou kreativitu. Proto také hledá všechny možné cesty, jak se vyhnout zdědění otcovy módní značky.
Své dny tráví nekonečným relaxem. Jednoduše nemá co dělat, i když by chtěla.
Čte pouze rekreačně, a to jen klasickou literaturu. Moderní četbu do ní prostě nedostanete. Zároveň se ale nemůže úplně nazývat sečtělou. Na všechno je strašně vybíravá. Na romantickou literaturu ani nešáhne a z ostatních žánrů přečetla jen hrst.
Nevěří v pravou lásku. Nikdy neviděla dva lidi, kteří by se opravdu milovali. Její rodiče i ostatní celebrity, které přes ně potkala nikdy skutečně nemilovali někoho jiného než sebe sami.

Povaha postavy: Soria je spíše samotářka, ale lidé ji nevadí, jen s nimi prostě tak často není. Mnohem radši poslouchá ostatní a nechá je mluvit o sobě, nerada si někoho pouští moc blízko k tělu. Ráda si udržuje svůj soukromý život soukromým.

Důvod přihlášení uchazečky: Chce se dostat ven z její nekonečné smyčky. Nepracuje, nestuduje, každý den nedělá nic a mentálně ji to ničí. Taky se chce trochu víc socializovat s lidmi, kteří se jí nebudou v jednom kuse ptát na otce a jeho firmu.

Vaše poznámky k postavě: Tak projednou zkouším typově něco jiného, tak chci vidět, jak daleko se Soria dostane :D
Sice její hlavní plán nejsou princové, ale asi by jí to moc nevadilo.

Vzhled postavy/uchazečky:
(Daria Shchebetun, bethetouch na ig)

Vzhled postavy/uchazečky:(Daria Shchebetun, bethetouch na ig)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


489 slov <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


489 slov <3



OC a postavy do DOTS a RPGKde žijí příběhy. Začni objevovat