Nováček

191 7 0
                                    

Dnes nám do vězení přidali nového člena. Do celi 01. Cel máme 6, a já každou musím zkontrolovat každý den, v případě že by někdo utekl. Jsem docela zvědavá kdo je ten novej týpek.

"Winter! Dneska máš službu jenom ty. Tak opatrně jasný?" Zařval na mě šéf "Jo!" Zařvala jsem zpátky. Každej se o mě bojí, protože sem tady jediná ženská. Jako první cela 01, tam měl bejt ten nováček.

"Kontrola cel! Všichni k mřížím!" Zařvala jsem na ně než jsem vstoupila. Ten novej měl mít komoru 02, tak se na to podíváme. První na řadě byla komora Franka Morrisona, zabil svoje děti a pak je snědl, fuj. Druhá komora, Tom Kaulitz. Divný jméno. Masivní vražda, no tak to je super. "Ty seš novej co?" Zeptala jsem se ho. "Co tě to zajímá kundo" strčila jsem přes mříž ruku a vzala ho za jeho tričko. "Budeš mi říkat Winter Bryantová, pochopil?!" Zakřičela jsem mu do ksichtu. Plivl na mě. Mám toho dost.

Namířila jsem mu k hlavě mojí pistol a zopakovala mu to "Pochopil?!" Zakřičela jsem. "Pochopil.." řekl tiše. Z hlavy jsem mu odstranila zbraň a šla kontrolovat dál. Na konci každé cely jsou listy, každý den tam zapíše někdo, kdo zrovna kontroluje, nejproblematičtějšího vězně. U mě to je jasný.

Winter Bryant - Tom Kaulitz

Hotovo. Když jsem skončila kontrolu tak jsem na ty debily ještě zařvala "Konec kontroly, od mříží!" A šla jsem nahlásit šéfovi pana Kaulitze nevhodné chování.

Cela 01Kde žijí příběhy. Začni objevovat