Idiote

142 7 0
                                    

Šéf vybuchl smíchy když slyšel co se v cele odehrálo. Měla jsem mu chuť dát pěstí ale radši ne. Přece jenom je to můj šéf. "Nemyslím si že to je k smíchu." Řekla jsem vážně. "Winter, chceš aby jsme tam poslali někoho jiného?" Podívala jsem se mu do očí a připravila jsem se na odchod z jeho kanceláře. "Ne." A odešla jsem. Proč jsem to řekla? Přece se s ním nechci vidět, nebo jo?

Dneska byla další kontrola. Zase já. "Kontrola cel! Všichni k mřížím!" Zařvala jsem. Na komoru 02 jsem se netěšila ale zároveň ano. Jako vždy první Frank, ten byl v pohodě. A teď Kaulitz. Udělala jsem náš obvyklí postoj a čekala až se uráčí a zopakuje ho. "Zopakuj ten postoj idiote." Řekla jsem přísně. Když ho zopakoval tak jsem ještě pronesla "A nedívej se mi na prdel." A odešla jsem ke komoře 03. Dneska s ním problémi nebyli tak jsem tam nezapsala nikoho.

Šéf se u mě pak zastavil a zeptal se mě "Co Kaulitz? Už byl v pohodě?" Podívala jsem se na něj a odpověděla. "Ano, už jsem si ho srovnala." Šéf přikývl. "Zítra máš taky službu jenom ty. Všichni mají dovolenou, i já takže opatrně." Přikývla jsem. Až na cestě domů jsem si uvědomila že zítra bude 37 stupňů a mě se z veder dělá špatně a někdy omdlívám. Doprdele.

Cela 01Kde žijí příběhy. Začni objevovat