Favang ni tla lam tur chu a eng mawi khawp mai.. Lungleng mi tan zawng nunhlui ngaihtuah kir loh theih loh ani e..Kan balcony ah chuan ka dak a.. Zai ka ngaithla pah a.. Chutah Bzi Tochhawng zai RPA Ralte phuah ngei "Hmangaih vangin " tih ngei mai chu kan ngaithla fuh a.. Mittui chu ka dang zo lo ani ber mai...
Ka lunglen dan em em hi an sawi thin khawtlang lunglen mai zawng anilo ani.. Amah ka hmangaih ka theihnghilh theih loh LAWMSANGKIMA vang ngei a lungleng a mittui tla ka ni asin..
An sawi khawtlang lunglen mai
Zawng anilo e
Ka thinlai ril na hi nang vang alo ni e
Timai a hrang tur hian kan mawi lo asin
Mate
Kan thawnthu kha siar ten an hria e..Theih nise ka lam lo hawi leh in ka tan lo kir leh ni la ka van ti em.. Tichuan nang vang a ka tah fo hi angai tawhlo tur.. Ni e atheih tawh lo ani.. Theih ni ta se mi luhlul thinlung khauh ve tak hi ka hmangaih vang che erawh chuan tui ang a nem in ka lo pawm leh ngei che ka ring ani...
Duhlai ka di bawihte ka lam lo hawi
Leh la
Lenrual zaleng zingah
Nemten min pawm leh la
Chutin ka thinlairil lung iang a
Lo sak tawh hi
Hmangaih vangin tui ang
Anem nang ngeKan thian te ka ngaihtuah a ni e tunah chuan kawppui nei rual mipawn senior an tih Kan lo ni ve ta reng mai.. ka thian thenkhat te pawn nupui pasal neiin fa te annei tawh a..."nupui nei ve tawh rawh " min ti tu tawng fo thin mah ila anilo kha chu ka hmangaih thei miau silo ...
Ka lenrual duh ten pawn e
Hraileng an awi ta e
Mahse keizawng tuanzai
Ka rel ve thei lo e
I tawnah khan ka hmangaihna
Zawng ka hlan tawh a
Lengdang tan zawng ka rem mawlh
Tawh lo eMittui nen nunhlui Kum 9 dawn Liam ta chu ka chhui kir a...
...
In ah chuan keimah in ka awm a.. ka nu in min lo call a, Kan in hnuai chu mithar in an lo luah dawn avang a lo tifai tur in min tia ..peihlo hle mah ila keimah chiah an fate zing a in nghak ka ni si a.. ka u te pathum hi phai ah lehkha an zir vek si a.. an te ber erawh hi chu Aizawl keimahni in atang a kal theih na ngei ah ka awm duh zawk avang in ka zir chhuak ve lem lo ani..
Ka phakar ka chhuah a ka thiante ho ka call a.. hlawh nei in kan chhawr zui a.. 🤣 enge keimah in ka tifai peih teuhlo mai... Pathian zarah kan khawsak a harsa lo a... Ka nu leh pa te hi sawrkar hna Lian ve tak an thawh bakah ka pu atang a Kan rochun sumdawnna tha tak hi ka ni hian a enkawl bawk a... Sum lamah chuan harsatna Kan nei lemlo ..mahse sum ngah hle si hi... Mahni a thawh hram hram Tur tih thupui an hmang tlat hi ka van hne em ....Keihi Vanmalsawma ka ni a ,sawi tawh ang Khan an fa naupang ber ka ni a ... Ka pian hi hmeichhe pian ang mai ani a.... Hmul pawh ka neilo .. ka pa zawk zawklo bawk a..mahse hmeichhe thawmhnaw tih vel erawh ka in Bel ngailo...
Zanah chaw Kan ei lai chuan ka nu te chuan inhnuai ka tih fai Zia chu min ringhlel a..mahse min dawp chhuak zo lo... 🤣🤣 Tian thil hi min tih tir ve ziah a. Kei lah chuan midang ka lo ruai daih zel..Class ka kal loh chuan min chhawr hlum hi an tum thin ka hne Zia hi maw..in hrethiam phaklo ang..
Zingah inluah thar tur te chu anlo thlen dawn thu leh lo pui tur in min tia.. mahse ka nu chu ka hnial nasa a chhan chu e ka chawlh lai hian lenchhuah ve na tur te pawh ka nei ve sin.. tinge Kan inluah tur leh zel ka lo puih anga ka hlim ve na tur chu kalsan in ka lo puih daih bik ang ...tumbur in Chaw chu ka ei .. " Ka hman lo " ka ti leh chiah chu ka pa chu lo tawng chhuak in " A upa zawk Hmingsanga hi Ini in a mi rin em em ani a... Keipawh in ka rin ka fate ang mai a ka en thin ani.. Kan in ah pawh ka lo hruai ziah kha...anau te an picnic sia .. amah chiah in abuai dawn sia lo pui ngei2 ang che ". .. ka thi ka pa in atih tawh chu ka tilo ngamlo ..Anu hi chu ka tih tauh khum bawrh2 a min vin vak vak mahse ka hlau lo zawk a.. apa in khatia atih kha chuan ka puilo ngam nganglo... Chu zawnga chu eng ang Tak a pawimawh nge a picnic vel a.. a hlim anawmchen laiin ka hlimna chu ka hlan bik amaw....
YOU ARE READING
A rem ve silo (I Tan)
RomanceAwle hman lo tak chung in Story ho lam deuh kan lo ziak ve leh rawih ange