A REM VE SILO/I TAN... PART TWO
Johnny car ah chuan Kan lut dawn , Johnny insum zolo chuan Kan luh hma hawt in min fawp nghal... A thim tho a keipawh chuan ka fawp ve bawrh2 a...
Chutah hnung lam atang chuan " Bawihsuk..ahhh Vanmalsawm "
Ka van Phu nasa em... Lawmsangkima chu alo mengrum nasa khawp mai......
Msa : Ihhhh nakinah ka hrilhfiah ang che
Engmah pawh sawilo min melh rum hle a ni mai
Johnny: Kan in ngaizawng a...I thianpa hi I pawm pui la ring ..
Min lo su deuh chawrh chuan min kal pel a... Nge maw hriat le... JOHNNY chuan car chhungah chuan min hruai luh tum a ..mahse ka tui thei tawh hrihlo ... " Ihhh Johnny ka hlauthawng hrih e ...engmah ka tih tui thei hrihlo... Min hrethiam"...ka ti ta ringawt a.. Johnny chuan kal rawh tihpah in a car ah chuan lut nghal a..a lawmlo tih ka hria..mahse Johnny anilo ka buaina lawmsangkima kha ani ka buaina zawk chu....
WhatsApp ah chuan ka text a " Hmelchhe pa engkim hrilh che ka tum a..mahse ka ngam thlawtlo a..min hriat vek kha ka pa lem lo tih pawh... Ka thian tha ber i ni a... Khawngaih in min zep pui rawh aw..". Ka ti ta tawp a...a seen ringawt ..min reply tum miahlo ...enge hriat a..tinge lo thinrim ve ringawt..a duh leh min hau se min zilh se chu ka hrethiam..enge min biak duhloh kher a... Ka thin in diar ta bik lo a, ka delete leh hmak... Ahnu chuan " ka rin ang ini lo chu zawng chu "... alo ti leh ringawt...
Enge a rin ang ka nih atulna zaklo lutuk ka thian atan pawh ka duh lo mi hriatthiamna neih ve reng reng loh mai a... " Min hrethiam rawh... Min pawm pui thei mai lo mi " ka reply lo ang ka ti na..Kan reply leh hram a..mahse seen pawh seen tawhlo . ..rilru nuamlo deuh chuan ka mu a...Atukah chuan school kal pah in ka sawi pui ang ka tia .... Lawmsangkima ringawt ka buaipui na lamah ka bialpa Thinrim pawh ka lo theihngilh morning wish te chu Kan hnutchhiah tha ve leh a..." Vawiin Class banah Kan huan thlamah Kan kal ang .."... Sex hman pui ah bawk ani min sawm leh ni... A thinrim ve nasa ropui sia ...ka tih hlawhtlin ngei ngai tawh ang ..
Lawmsangkima chu ka lo nghak reng Avan rei tak ka ti rilru a..nizan thil kha hmu lo se chu an in ah ka zuk kal leh anga...ka zuk tur sek leh tur ania...keimah zawk hi nghah ngai reng chu ka ni na..nghah angaih ve tawh hi chuan over khawp hian ka zuk tur hmanhmawh thin ...ani chuan engmah sawisel lo in min nghak ngat ngat a... Asawi ve chhun pawh hmanhmawh hi zir ve deuh rawh tih zawng hi ani... U Hmingsanga chu gate atangin alo chhuak .. " U Hming I van kal har ve vawiin chu " ka lo ti vat a .
" Nia ka nu ten thil min lo thawn a...nizan khan Lawmsangkima khan alo han lam ta silo a..zingah ka han lam mawle.." atia..Msa : anih chu Lawmsangkima hi Avan in peih har ..
Hmingsanga: e ILO la nghak law... Kal hma ngai atia .. akal daih tawh lawm...a hrilh lo che ni maw..Avan mawl thin tak
Msa : pawilo pawilo... A theihngilh aniang...
Ka van ngei tak e aw..enge maw ka rual te a kal duh loh Tak ... Chaklo khawp ang...
Amah ka nghah vang chuan ka tlai tep phah ..class chhung pawh an lo ri leh nak nak hlawm tawh...Kan thutna ah chuan Lawmsangkima chu a thian te nen anlo nui nasa mai..ka va lut min lo en chu nui tawp hmak a...ka thinrim lutuk chu ka ha ka seh chilh deuh nawk nawk mai..hmela nge ILO thinrim ve vak ni ..abulah chuan ka thu lo thei silo.. thutna dang awm tawh silo a..Kan lo thu dun ve laklawh tawh bawk si ....ka be lo khawp ang ka ti rilru mawlh mawlh...
Msa : tinge i kal tawh tih min hrilh loh ka tlai phah tep hi..
( Ka be leh ta..tinge ka insum theihloh ...ka â vek zel anih hi)
Lawmsangkima: I tlai chuan loh hi..
En pawh min enlo hma lam en pah in a pen ken lai chu tih vir kual pah chuan min chhang a...
YOU ARE READING
A rem ve silo (I Tan)
Storie d'amoreAwle hman lo tak chung in Story ho lam deuh kan lo ziak ve leh rawih ange