A REM VE SILO/ I TAN (Part Four)
Lawmsangkima chu ka va melh.. amen rum Zia mai chu ..a ruih vang khan Kan inthen tawh te ka lo tia..chu mai ni lo in .. amah chu ka ngaihzawng ah ka lo pawm a..sex hial Kan hmang a.. Rinsanga nen pawh a Kan la hman loh ... Chutin ngaihzawng pangngai tak tur hi an awm lo sex hman pui mai theih chu an tam .. mahse ka vannei a Johnny leh Rinsanga leh tunah Lawmsangkima te ka tawng a ...mahse tunah chuan ka buai zo ta zawk anih hi..
Rinsanga: Msa enge i ngaihtuah..lokal rawh .. vawiin class Kan ban ah tih tur tha deuh ka hria nia....
Msa : ihhh
Lawmsangkima chu min namchawrh in alo tho a..a kal nal nal a...
Rinsanga: Ava mawle ve a... I na em ...
Msa : aih na lo e..
Rinsanga chu ka zui lo thei silo ..ka zui a..engtin nge ka hrilh ang...ka van tenawm em...mahse Rinsang ka hmangaih Lawmsangkima zun hian min lo phuar nasa em ani...min dem suh aw.. ka ti rilru a...
Engkim hrilh chu ka tum a..mahse hrilhna hun remchang ka hmu thlawt lo.. Rinsanga chu naktuk hi apiancham alo ni bawk si ... A hlim in kei min tawng hi a lawm Zia te a sawi a.. ka hrilh hreh tulh tulh a.. a piancham zo se hrilh ka chu ka tum ta a... Vawiin ah thil vel leipui ah min sawm a... Lawmsangkima hnenah engtin nge ka insawifiah ang .. a thinchhe si...
Rinsanga nen kan chhuk thla chu Kan class room kawngkhar bul atang chuan min lo thlir reng tih ka zuk hmu a..a lawm lo hle tih pawh ka hre thei nghal.. a u hi naktuk ah alo haw dawn chiah a..zanin ah ka hrilhfiah mai ang lawmsangkima chu ka ti a..
In Chung ber atang a kan chhuk Kan class room awmna Kan thlen dawn chuan Lawmsangkima chu a bag nen step ah chhuk chu ka hmu a.. "Rinsang ka lo lut ang lo va kal rawh " ka ti a.. ka zuk um a..mahse A thianpa ka hmuh ve zeuh zeuh chuan bike ah lo nghak in an tlan Liam chu ka hmu hman tawk a..keimah vang em ni aw..tinge haw leh daih le..
Class room ah ka chho chu Lawmsangkima chu a damloh avang a ,haw leh thu an sawi a..Adam lo tak Tak nge keimah vang tih chu ka ngaihtuah char char a.. Rinsanga min biakna te chu ka lo hrelo leh thin ..ka ngaihtuahna hi e a buai em ani..Class ban chuan Rinsanga chuan min bazar pui rawh ti bawk si.. min mamawh ve hun a kalsan chu ka hreh bawk si ..rilru ah kap tu Lian Tak awm Chung chuan ka bazar pui a..
Rinsanga: Ms I Damlo nge ..? I chau ami ..ka thusawi I hre fuh thei bawk silo . I thaw leh huk zel a.. thil i ngaihtuah vung vung a..ILO va haw mai dawn mi ?
Msa : aih2 nilo e.. (ka nui lui a ) ka Serial en ringawt ka lo ngaihtuah lawm...
Rinsanga pawh chuan a awih ve leh mai a...an in ah ka dah fel pui thlap a.. a tlai tawh tih chhuanlam chu siam in ka haw san ta a..Chaw ei nghal tur in min ti nasa hle mahse Lawmsangkima mawlh khan ka rilru tinuamlo ani..a Damlo tak tak anih phei chuan amawl si..in enkawlna Chang a hrelo anga..ka haw vat angai..
In ah chuan ka inthlak sawk sawk a... Theitui Kan neih chu ka keng a ... Damdawi nen chuan inhnuai lawmsangkima te in ah chuan ka chhuk nghal a..mahse alo in kalh vek a.... Khawnge maw kal ang le.. ka call a..mahse pickup lo .. a ring ral thak thak mai bawk si.. a thianpa number lah kha ka nei bawk silo a.. ka thil Ken chu an in bulah chuan ka dahtha a.. zanah ka zuk kal leh mai ang tiin ka haw a... Lehkha te chu Kan zir ve a.. WhatsApp ah te pawh message te pawh chu ka hnutchhiah a..mahse seen lo zan 7 ah pawh chuan..
Chaw Kan eikham chuan inhnuaiah ka leng dawn nia aw...Ka tia.. Anu in I riah nghal dawn chuan lo sawi la... Atia...Riah chhuah lutuk hi chu ka ti vaklo ania..zanin bak chu apa chuan alo ti bawk a... Yes ka riak leh thei ka ti rilru a ka lawm khawp mai..Mahse Lawmsangkima chu alo la haw reng reng lo...Chahbi lah chu a dah bawk silo...khawnge kal ang call la thei silo .. Message seen duh bawk silo... Rinsanga min biakna pawh chu ka reply tha mimal lo...dar 12 ah chuan Rinsanga chu WhatsApp status ah chuan ka wish ve a.. chu erawh Rinsanga leh Lawmsangkima chuan an view hmasa ber a.. status view reng si ..
An in varenda ah chuan ka lo nghak a..ka lo muthlu a...
YOU ARE READING
A rem ve silo (I Tan)
Любовные романыAwle hman lo tak chung in Story ho lam deuh kan lo ziak ve leh rawih ange