Keltoş Babana Koş

364 33 3
                                    


la_lalisa

la_lalisa busan sokakları mükkemellmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

la_lalisa busan sokakları mükkemellmiş

~~

"Ne ara fotoraf çekindin kız?" dedi araba süren Taehyung.

"Ben çekinirim şekerim." dedi Lisa.

Bir süre daha gittikten sonra pek bilinmeyen, tek katlı, dışı renkli ışıklarla süslenmiş bir mekana geldiler.

"Waow!" dedi Taehyung azı açık.

"Çok güzel dimi?"

"Herhalde. Umarım yemekleri de güzeldir."

"Tabi güzeldir bebeğimin annesi yapıyor hepsini." dedi Lisa ve içeri girdiler.

Boş olan bir masaya oturdular ve etrafı incelemeye başladılar.

"Hoşgeldiniz efendim. Ne istersin- Aa Taehyung ne işin var burda?" dedi yanlarına gelen Jeongguk.

"Jeongguk! Sen napıyorsun burada?" dedi şok olan Taehyung.

"Burayı annem ve babam işletiyor bende okullar tatil olduğu için burda onlara yardım ediyorum. Sen?" dedi Jeongguk.

Taehyung şaşkın bakışlarını yanında gülen Lisa'ya çevirdi.

"Nasıl lan? Seninkinin annesi ve babası buranın sahibi."

"Sende hoşgeldin lisa abla. Nasılsın?" dedi Jeongguk Lisa'ya sarılarak.

"Lan siz tanışıyo musunuz?" dedi Taehyung daha da şaşırarak.

"Evet lisa benim ablamın sevgilisi." dedi Jeongguk.

"Ablanın ismi ne?"

"Jennie."

"Lan lisa götü bana niye söylemedin?"

Lisa daha da güldü.

"Sana süpriz yapıyım dedim fena mı oldu?"

Restorant kapısının hızla açılıp gürültücü bir grubun içeri girmesiyle herkes oraya baktı.

"B-bak bugün menim doğum günü-günüm. H-her istediğimi alıcam." diye bağırdı sağa sola savrulan arkadaşlarının sayesinde ayakta duran orta yaşlardaki adam. Sarhoş olduğu hal ve hareketlerinden çok belliydi.

"Ben gidiyim Jennie'yi çağrıyım o size baksın." dedi Jeongguk ve yerleşen arkadaş grubunun yanına gitti.

"Hoşgeldiniz efendim. Ne alırsınız."

Adam Jeongguk'a uzun uzun bakarak güldü.

"Vay demek doğum günü hediyem bu çocuk. Oda nerde?" dedi adam. Ardından Jeongguk'u bileğinden çekerek yanına oturmasını sağladı.

"Bayım bırakır mısınız?"

Adamın arkadaşları Jeongguk'u kaldırdı ve biri Jeongguk'u kenara çekerek elindeki kutuyu ona verdi.

"Al şunu hazırla gel. Hadii!"

"P-peki efendim." Jeongguk kutudaki pastayı hazırmak üzere mutfağa gitti.

Lisa yanında dişlerini sıkan Taehyung'u sakin olması için uyarıyordu.

"Adam sarhoş ne yaptığını bilmiyor boşver."

"Siktiğimin orospu çocuğu!"

Pastayı hazırlayan Jeongguk tekrar masanın yanına geldi.

"Doğum günün kutlu olsun!" diye bağırdı arkadaş grubu.

Adam pastayla değilde onu tutan Jeongguk'la ilgeliniyordu.

"Gel bakalım sende." dedi ve Jeongguk'u yine yanına çekmeye çalıştı ama Jeongguk geri adım attı.

"Bayım pastanızı bırakıp gideceğim."

Adam cebinden cüzdanını çıkararak bir tomar para çıkardı ve hepsini Jeongguk'un üstüne fırlattı.

"Otur bakalım babacığının yanına."

Taehyung gördüğü şeyle onu tutan Lisa'dan kurtularak hızla ayağa kalktı ve hemen çaprazlarındaki masaya gitti.

Jeongguk'un elindeki büyük pastayı alarak kel adamın kafasına yapıştırdı.

"Keltoş babana koş!" diye bağırdı ve ardından büyük bi kahkaha attı.

Sinirlenen adam ve arkadaşları ayağa kalkarak Taehyung'a saldırmaya çalıştılar. Ama başaramadılar çünkü hepsi kör kütük sarhoştular.

Taehyung Jeongguk'u arkaya iterek üstüne gelen adamın kafasını tutup yanındaki boş masaya vurdu ve adam yere yapıştı.

Hepsi birden üstüne gelince yanındaki sandalyeyi alarak bir kaçının kafasına geçirdi.

O sırada ona yardıma gelen Lisa da adamların saçını çekerek bir kaçını yere yapıştırdı.

"Ahahahah bu çok eğlenceliymiş."

En sona kalan ise Jeongguk'u rahatsız eden kel adamdı.

Adam korkarak bir kaç adım geri attı.

Taehyung geri geri gitti ve birden koşup masanın üstünden zıpladı ve adamın suratına okkalı bir yumruk attı. Yere yapışan adamı yakasından tutarak oturttu ve yerden biraz para toplayıp elindeki parayı göstererek konuştu.

"Doğum günün kutlu olsun sikik." dedi ve paraları adamın azına soktu. Adam diranerek kafasını geri çekmeye çalıştı. Ama Taehyung elindeki paranın hepsini adamın azına soktu ve masadaki bi kaç yemek tabağınıda kafasına geçirdi ve adamın kafasına vurarak konuştu.

"Keltoş piç!" dedi ve kalkarak üstünü çırptı.

Etrafa baktığında restorandaki herkes şaşkın ve korkmuş bir yüz ifadesiyle ona bakıyordu.

"Çok özür dilerim sizi rahatsız ettiğim için ama bunu yapmak zorundaydım."

~~

"Komser bey vallahi iftira adamlar birbirine saldırdı." dedi Taehyung.

Korkan müşterin biri polisi aramıştı ve polis gelerek baygın adamları toplamıştı ve birde Taehyung'u.

"Ama şikayette bulanan kişi öyle demedi. Bak şuan doğruları söylemeyerek işleri zorlaştırıyorsun."

Taehyung derin bir nefes alarak konuştu.

"Peki ben yaptım ama bir nedeni var."

"Neymiş nedeni o kadar adamı dövmenin?"

"Bakın şimdi adamlar çok sarhoştu ve garsonu rahatsız ediyorlardı bende düzgünce uyardım ama tekrarladılar ve onunla yatmayı bile teklif ettiler garson da arkadaşım ve çok rahatsız oldu bende yanlarına giderek tekrar uyardım ama dinlemediler bende birinin kafasını pastaya soktum sonra onlarda bana saldırdı bende kendimi ve arkadaşımı savundum yani onlara karşılık verdim. Olay bu."

"Adamlar ayılana kadar bizimlesin. Ayıldıklarında dua et şikayette bulunmasınlar." dedi polis ve Taehyung'un yanından ayrıldı.

~~

Naptın öyle taehyung bskwhwjgwkwbw

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Mini Garsonlar || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin