Pasta | FİNAL🥺

182 14 5
                                    

Ayy ben geldimm biraz geç oldu ama anlayış göstereceğinizi düşünüyorum😊

Veee bu final bölüm maalesef 😫

Bu seriyi daha fazla uzatmak istemedim yeni yazmaya başladığım Sick Man'a beklerim sizi. Başlarda eğlenceli sonlara doğru olayların karışacağı bir fic olacak odaa

Şimdiii haydi bölüme geçelimmm😘

~~

7 yıl sonra

"Her şey hazır mı yoongi?"

"Evet bir tek jeongguk eksik o da birazdan gelicek."

"Oh oh herşey tıkırında ilerliyor desene."

"Bak bebe sakın çıkıcağın zamanı kaçırma herşeyi batırırsın."

"Yok yok olmaz öyle bişey siz müziği açtığınız gibi çıkacam pastadan sonra daa hop cebimdeki yüzüğü çıkaracam bom evlenme teklifini edecem ayy şahane olacakk!"

"Salaksın ama iyi fikir buldun hee."

"Tabi olum sen ne sandın abini?"

"Ben senden büyüğüm salak sus."

"Uf tamam bişey demedim."

"Aha ahaa geldii jeongguk geldi gir hemen pastaya birazdan seni almaya gelecek namjoon."

"Tamam tamam hadi kapatım."

Taehyung telefonu kapatarak maketten yapılmış 4 katlı geniş ve uzun olan pastanın içine girdi hemen.

Güzel lüks bir mekanı bir günlük tutmuştu Taehyung. Bugün Jeongguk'un doğum günüydü hem kutlama yapacaklardı hemde Taehyung evlenme teklifi edecekti. Tabii birşeyler ters gitmezse.

"Hoş geldin Jeonggukk!" diye bağırarak Jeongguk'un üstüne atladı arkadaşları.

"Ay düşücez şimdi ne bu sevinç ya?"

"Ne olcak bugün doğum günün ya salak."

"Alla alla ciddi misin bugün doğum günüm mü?" dedi Jeongguk şaşırmış gibi ellerini yanaklarına koyarak.

Herkes gülmüştü. Jeongguk hariç.

"Ee Taehyung nerde?" dedi onun için hazırlanmış büyük masaya doğru ilerleyerek.

"Onun işler biraz uzatılmış malum bu sıralar çok çalışıyor şirkette çalışmak kolay iş değil yani." dedi Hyunjin.

"Hım.. Anladım. Ne zaman gelicek peki?"

"Bilmiyoruz gelir bence birazdan." dedi Bangchan.

Minho önünde ki sandalyeyi çekerek eli ile işaret etti. "Gel otur hadi."

Jeongguk oturdu ve biraz sohbet ettiler ama Jeongguk'un aklı hâlâ sevgilisi Taehyung da idi.

Mini Garsonlar || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin