Hayatta hiç beklemediğiniz şeyler olabiliyor. Bunlardan bir tanesi Hogwartsa kabul mektubu gibi. Sabah babamla kahvaltı masasında sessiz bir şekilde kahvaltımızı ediyorduk ki bi baykuş pencereden girip masanın üzerine bir mektup bırakıp geri gitti. Babamla şaşkın bir şekilde birbirimize baktık ve en sonunda babam mektubu eline aldı ve inceledi.
"Hogwarts'tan.." dedi heyecanlı bir şekilde.
Gülümseyip babama baktım " Açsana baba ne duruyorsun" dedim.
Babam bi yandan açıp bi yandan da merline yalvarıyordu. Açıp mektubu sesli bir şekilde okumaya başladı. " Sevgili Bayan Black Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na tekrardan kabul edildiğinizi size bildirmekten mutluluk duyuyoruz."
Sevinçle bana baktı ben ise babamı ayakta dinliyordum.Aniden ayağa kalktı ve bana sarıldı. "Gurur duydum güzel kızım "
Bu benim 4. Senemdi neden diye sorarsanız 3. Senemde babamın azkabandan kaçtığında benim yardımım olduğu sanılıp okuldan atılmıştım ve herşeyi anlatan bir mektup göndermiştik bakanlığa, neredeyse 2 senedir kabul mektubu bekliyordum. Sonunda o mektup gelmişti.
Babamla sıkı sıkı sarılıp odama çıkıp bavulumu hazırlamaya koyulmuştum. Bavulumu kapattığım sırada Babam içeri geldi ve yatağa oturdu. Ayağa kalkıp yanına geçip oturdum.
"Babacım neden üzgünsün?" Ellerini tutup ona baktım.
Ellerimi öptü ve bana baktı "korkuyorum y/n okulda aynı şeyleri yaşarsın diye çok korkuyorum kızım"
"Meraklanma baba zorbalara fırsat vermeyeceğim, malfoy bana yaklaşamaz bile, eski y/n yok onun karşısında" gülümsedim ve babam bana tebessüm edip sarıldı.
"Hadi treni kaçırma" ayağa kalktı bavulumu alıp evden çıktık. Tren istasyonunda babam gözükmiycegi bi yerde durdu ve bavulumu verip omuzlarımdan tuttu gurur duyuyorum dercesine bana baktı.
"Dikkat et, en ufak birşey de mektup göndermen yeterli"
Gülümsedim "tamam babacım, ha bu arada Harry bilmiyor değil mi trende ona sürpriz yapmak istiyorum"
"Hayır söylemedim"
Bavulumun köşesindeki asamı alıp baskısız olan Cübbemin içine soktum "bu sene yeniden seçilcek değil mi binam baba"
Kafasını olumlu anlamda salladı " Aklından slytherin'i düşünme bile gözün hep gryffindor da olsun , bizim binamız orası "
Son kez babama sarılıp bavulumu da alıp trene bindim. Bavulumu çeke çeke tüm kompartımanlarda geziyordum. En sonunda Harrylerin oturduğu kısmı bulup oraya ilerlemeye başladım. Bavulum köşede bir yere sıkıştığı için oraya döndüm sıkıştığı yerden çıkartıp önüme döndüğüm anda Malfoyla göz göze gelmem bir oldu. Yanından geçip gitmek için ilerledim fakat önümü kesti. Ona dik dik baktım ve işaret parmağımı tehtid edercesine salladım.
"Uzak dur benden malfoy bu sefer sana acımam bilgin olsun!"
"Hey millet, bakın katilin kızı okula geri dönmüş ve beni tehdit ediyor, noldu Black yürek yiyip mi geldin"alaycı bir tavırla güldü ve yerinde geçti.
Morelimi bozamadı çünkü 3 senedir bu alaycı tavırlara alışıktım,bana kompartımanın kapısından şaşkınlıkla bakan üç çift gözle karşılaştım. Altın üçlüye yaklaşıp önce Harry'e daha sonra Hermione ve daha sonra Ron'a sarıldım. Daha fazla kolidoru daraltmamak için içeri geçip yerleştim. Harry bana hala şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Y/n bu sene de gelemezsin sanıyordum " dedi Ron. Ona döndüm ve güldüm.
"Bakanlık insafa geldi, merline şükürler olsun ki buradayım." yanımda ki Hermione bana sıkıca sarıldı ve bende ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Evim Burası
Teen FictionBen Y/N Black , Sirius Black'in tek kızıyım. Hogwartsa tekrar seçilmem ile hikayem başlıyor...