Yeni Müdür

26 6 2
                                    

Yemeğimizi yemiş İksir dersinin olduğu sınıfa gitmiştik. Çok uzun bir dersten sonra sınıftan altın üçlü ile birlikte çıktık. Diğer derse 20 dk vardı ve o derste Umbridge'leydi. Üçlü ile birlikte bahçeye doğru giderken okulun duvarlarına çerçeve halinde yazılar asılmıştı.

Harry bir tanesini sesli bir şekilde okudu "Yüksek sesle müzik dinlemek ve söylemek yasak" daha sonra Hermione'ye döndü "bu nasıl bi kural böyle Dambuldore nasıl böyle bi kural koyar!"

Ron Harry'i dürttü ve baktığı çerçeveye baktık "Fred ve George ürünleri yasaklandı" altında ise Umbridge'in imzası vardı.

Herm duvarda ki tüm çerçevelere baktı "ve dahası..."

"Bu ne saçmalık Umbridge kendini okul yönetiminden sorumlu falan mı sanıyor!!" diye bağırdım ve Harry'nin yanina bir çocuk geldi kısa boylu ve sarı saçlı birşeydi.

"Hey Harry duydun mu Dambuldore azkabana gönderilcekken Anka kuşu ile birlikte kaçıp gitmiş" çocuğa bu haber için teşekkür edip yolladık. Harry bize kaşlarını çattı baktı"hepsi o Umbridge yüzünden oldu!!"

"Harika şimdi ne yapic-" sözümü bir anons kesti.

"Erkek ve kız öğrencilerin birbirine 15 santimden fazla yakınlaşması yasaktır, okul üniformalarınız düzenli ve tam olmalıdır aksi takdirde uymayan öğrencilere baş müdüre Dolores Umbridge ağır ceza uygulanacaktır"

Hepimiz bir birimize baktık ve daha fazla konuşmadan dersimizin olduğu sınıfa gittik. Ron Harry ile oturmuştu. Tam Hermione ile boş olan sıraya geçerken bir tane gryffindor kız öğrencisi Hermione'ye yaklaştı "Hermione bana bu dersi anlatacağına söz vermiştin bu ders seninle otursam sen bana anlatsan"

Hermione bana baktı "Kusura bakma y/n söz vermişim bi dahaki sefere seninle otururum"

"Sorun değil" dedim ve boş bir yer bulmaya çalıştım. Lanet olsun ki sadece Malfoyun yanı boştu. Söylene söylene yanına geçtim ve izin almadan yanına oturdum. Malfoy bana ters ters bakmaya başlamıştı bile. Ona aldırmayıp kitabımı çıkarttım.

"Ne o geceden beri görmüyorsun özledin mi yoksa Black"

Ters bı bakış attım " ne özlemesi be canın cehenneme malfoy"

"Niye geldin yanıma o halde?"

"Senin yanından başka boş bi yer var da ben mi göremiyorum "

Malfoy göz ucuyla sınıfa baktı ve önüne döndü. O sırada Umbridge sınıfa girdi ve masanın yanındaki taht gibi duran koltuğa oturdu. "Bu kadının egosunu ne yapacaz" diye fısıldadım. Malfoy kıkırdadı ve eliyle ağzını kapattı.

Ben şok!! Malfoyu ilk defa gülerken görmüştüm. Cidden yakışıyordu ona gülmek. Belki bana böyle davranmasaydı ona ne kadar güzel bi gülümsemesinin olduğunu söylerdim. Keşke farklı bi şekilde tanışsaydık. Ben malfoya şaşkın şaşkın bakarken göz göze geldik elini yüzümün önünde salladı. Bu sayede dünyaya dönmüştüm. Kaşlarımı çatıp önüme döndüm.

Umbridge asasını salladı ve masasının üzerinde bulunan kitaplar sırayla sıralarımıza geldi "Bakanlık tarafından onaylanmış ve hazırlanmış savunma sanatları öğreneceksiniz"

Herm bi anda parmak kaldırdı ve söz hakkı gelince konuşmaya başladı "burda savunma amaçlı büyü yapmak çıkarılmış"

"Büyü yapmak mı " o tiz sesi ile büyük bi kahkaha attı ve Hermione'ye döndü ve yaklaştı.

"Dersimde büyü yapmanızı gerektircek bir neden düşünemiyorum "

Ron şaşkın bi şekilde"büyü yapmayacak mıyız "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Evim Burası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin