Three

60 12 0
                                    

Together_____________Forever

🐯-POV.

Сайн идэж байхгүй бол ч салхины аясаар хийсхээр болжээ.

Туранхай гэдгээ мэдэх ч ийм гэж санасангүй.Цагаан цээж минь нэвт гэрэлтэж харагдаад бариу өмднөөс болж өгзөг өргөгдчихөөд яахав халуухан байгаагаа хүлээн зөвшөөрье.

Толинд өөрийгөө харан зогсоход Бэн ардаас минь цоолох гэж байгаа аятай ширтэнэ.Гаж амьтан.

"Нүдийг чинь ухчихна шүү!"

Сүрдүүлэх өнгө аястай ийн хэлхэд тэр хоёр гараа өргөсөөр "Хүний харцыг удирдаж чадахгүйгээс хойш дасах л хэрэгтэй болждээ."

Яаадаг хар хөөрүү амьтан бэ?

Бэн "Тэгэхээр үйлчлүүлэгчтэй зөв боловсон харьцах,цайны мөнгө ахиу өгвөл хамт сууж архи хундаглаж өгөх бол болох зүйл.Тэрнээс хэтэрвэл чи ч, тэр хүн ч дуусна гэдгийг битгий мартаарай.Үлдсэнийг нь гэрээнээс мэдсэн байх."

Жаахан санаа зовчихлоо.Үнэхээр зүгээр болвуу?

"Ямар нэгэн аюул байхгүй биздээ?"

Тэр өөр тийш харцаа шилжүүлэн гүнзгий санаа алдсаар "Чамаас л шалтгаална.Чи буруу шийдвэр гаргахгүй бол хэзээ ч муу зүйл болохгүй.Үйлчлүүлэгчтэйгээ харилцаа үүсгээд хохироод үлдсэн хүмүүс ч бий.Ор сураггүй алга болчихсон хүн ч байдаг.Тиймээс чи зураас давахгүй байвал бид чамайг үргэлж хамгаална л гэсэн үг.Санаа зовох хэрэггүй."

Ор сураггүй алга болох гэдэг чинь...аймшигтай хэрэг байна.Өрөвдөх сэтгэлгүй нүд нь сохорсон баячуудтай орооцолдоод хэрэггүй л гэсэн үг байх нь.

Надад алдах зүйл байхгүй байж болох ч ухаан орсон цагаасаа эхэлж бодсон мөрөөдөл бий.Асуудалд орж амьдралаа сүйтгэлгүй хуучин шигээ бүх хүчээ дайчилхад болно.Тэгж байж ирээдүйд тэр муухай ааштай амьтан шиг баян болно.

🐭-POV.

Ким Тэхёний ажлын анхны өдөр.Тэр олон хүний бодсоноос илүү сайн байх нь гайхмаар.Мэдээж шүү дээ дунд сургуулиасаа хойш бүжгийн хамтлагт байсан хүнд иймхэн зүйл хурууны үзүүрийн л ажил.

Нарийн бэлхүүс эмэгтэй хүнд байхааргүй сайхан биетэй тэрнийг харахгүй хүн мөрөөдөхгүй нэгэн гэж үгүй.Бүгд л ангаа харсан чоно шиг аашлах ч Тэхён ханд өгөж байгаа шинж ер үзэгдсэнгүй.Тэрний үүрэг зөвхөн эрвээхэй шиг бүжиж гоо үзэсгэлэнгээрэй гайхуулах учраас.

The Second MistakeWhere stories live. Discover now