Pov: Tanjiro
Nie mam pojęcia co mam w głowie! Ja... ja pocałowałem Muichiro... odrazu kiedy zrozumiałem co właśnie zrobiłem szybko się odsunołem się od niego.
-Przepraszam! Ja nie wiem czemu to zrobiłem!! Przepra-
Nie mogłem dokończyć zdania bo Muichiro znowu mnie pocałował!! Ja... byłem szczęśliwy... znowu poczułem motylki w brzuchy. Odwzajemniłem pocałunek, przez kilka sekund tak staliśmy i wtedy Mui się odezwał:
-Od kiedy chciałeś to zrobić?
-OH, JA, UM-
-Wyglądasz jak pomidor...
-Nawet mi o tym nie przypominaj!
-Haha, jak ty tego nie zrobisz to ja się spytam! Czy chcesz zostać moim chłopakiem?
-TAK! Chce zostać twoim chłopakiem Muichiro Tokito!!
Muichiro uśmiechną się i mnie przytulił, pocałowałem go w czoło i powiedziałem że muszę iść. Ten znowu pocałował mnie i szybko powiedział pa. Jest prze słodki! Muszę już wracać do domu... zaraz Nezuko będzie się o mnie martwić! Szybko pobiegłem do domu i otworzyłem dzwi. Zobaczyłem Nezuko i Kanao leżące razem na kanapie.
-Śpicie w salonie czy u Nezuko?
-GHY! Wystraszyłeś mnie Tanjiro!
-Oj przepraszam, przepraszam! To jak?
-U mnie, tylko narazie będziemy tutaj!
-Okej, ja idę do siebie.
Bardzo trudno było mi zachować się jakby nic się nie stało! Czułem jakbym miał gorączkę. Kiedy weszłem do pokoju odrazu położyłem się na łóżku, spojrzałem w swój telefon. Napisał do mnie Mui, pytał się czy jestem w domu. Martwi się o mnie... odpisałem że już jestem i że nic mi się nie stało. Kochany! Jest taki kochany i piękny! (D.a: simp)
~☆Time skip (Niedziela)☆~
Pov: Muichiro
Wstałem o 12 bo przez całą noc nie mogłem spać, byłem za szczęśliwy żeby zasnąć! Od kiedy to do mnie czuł? Czy on już od dawna mnie kochał? Oh tak dużo pytań!! Spytam się go o to, spytam się mojego chłopaka!! (D.a: Muichiro nawet nie wie jak bardzo czekałam żeby to napisać) nadal nie mogę uwierzyć że mogę to teraz powiedzieć. A to wszytko z jednego powodu, straty pamięci! Te osoby które mi to zrobiły... może nie byli tacy źli! Nie no, nie mogę tak przesadzać... Ale coś dobrego z tego jest. Sprawdziłem swój telefon, hm... 5 wiadomości od Tanjiro, ok. 9 spytał czy się obudziłem i że mam pamiętać że jutro jest szkoła, i teraz o 11 napisał że jak się obudzę mam napisać jakąś usunięta wiadomość i że mnie kocha. Ja też go kocham! Z całego mojego serca. Napisałem że się obudziłem, i że też go kocham. Odrazu odpisał że to dobrze i mam się przygotować na jutro do szkoły. Więc wstałem z łóżka i zaczynam się ogarniać, kiedy to zrobiłem to podeszłym do mojego planu lekcji który był na biurku. Spakowałem wszystko i chyba jestem gotowy na jutro. Mam nadzieję że coś tam będę robił. Usiadłem przed telewizorem i postanowiłem że będę oglądać to co oglądała wtedy siostra Tanjiro. Kiedy już to znalazłem włączyłem pierwszy odcinek. Zapowiadało się ciekawie!
Pov: Tanjiro
Nie mam co robić, chyba. Może napiszę do Zenitsu, Inosuke i Genyi czy chcą przyjść do mnie? Tak to dobry pomysł! Napisałem na naszej grupce, każdy mógł przyjść! To teraz tylko na nich czekać.
~☆504 słowa, JAK JA WAM MOGĘ DZIĘKOWAĆ ZA TAKIE MIŁE KOMENTARZE😭😭😭 jesteście świetni, miłego dnia/wieczoru! Lub dobranoc<33☆~
CZYTASZ
{MuiTan} Nieznajomy💫
RomanceKiedy czerwono oki chłopak, Tanjiro Kamado szedł do swojej szkoły zauważył swojego kolege z klasy, Muichiro Tokito podszedł do niego i spytał się czy wszystko w porządku, niebiesko oki chłopak spojrzał na Tanjiro podejrzliwym wzrokiem ,,kim jesteś...