•Taehyung•
In urma cu 8 ani ...
E prima zi de liceu . Mai am un an și sunt clasa a 12 a .
Îmi e tare frica de bac . Dar incerc sa trec peste .Ajung la liceu în 10 minute cu autobuzul. Am o gașcă de prieteni cu care mă întâlnesc la intrare .
Discutăm despre tot felul de lucruri,de la iubite ,la cărți și tot așa.
Îmi fac loc prin mulțime până ajung la clasa și diriginta mea.
Diriginta ne spune despre noul coleg dar nu sunt foarte atent pentru că nu prea mă interesa . Nu sunt gay ,de-aia mă uit la boboace și la celelalte fete .
-Tae,ai înțeles ce am zis ?
-Am...poftim ...da,sigur !Trebuie să mă dezvăț să mai rămân pe gânduri . Mă tot gândesc cum o sa fie anul asta . Cu noii colegi ,cu noi profesori și noi materi .
Mergem în clasa . Nici o bancă nu mai e libera ,decât cea în care sta noul coleg .
Mă pun langa el fără să zic nimic. Îmi scot telefonul și stau pe el până vine diriginta .
-Hey copiii,acesta este noul an școlar în care voi sunteți a 11 a ! Vreau sa vi-l prezint pe noul vostru coleg . Buna Jungkook,vrei sa ne spui câte ceva despre tine ?
Băiatul sta cu capul in jos având o șapcă pe cap . Se ridică în picioare și abia de îl aud eu dar diriginta și ceilalți colegi .
-Bună sunt Jeon Jungkook ,și sunt noul coleg ! Sper sa ne înțelegem!
Toți colegii incep sa râdă. Nu știu ce a fost de ras dar în fine.
-Mulțumesc Jungkook! Spune diriginta . Va las sa vă cunoașteți ,pe la 11:30 puteți să plecați dar sa nu uitați să vă luați cărțile de la clasa a 12 a.
-La revedere doamna! Spune toată clasa .Mă uit pe telefon in timp ce colegul meu sta cu capul in jos încercând să îți rupă pielea de la încheietura .
-Hey,ești ok ? Îl întreb eu uitandu-mă la el .
-Da! A răspuns pe un ton rece .
-B...ine!Mă ridic pentru a lua un plasture de la trusa de prim ajutor . Mă întorc și il dau .
-Nu era nevoie ,dar mulțumesc!
-Cu plăcere ,vrei să îți arăt unde e clasa a 12 a pentru a ne lua cărțile ?
-Da!<𝐒𝐂𝐔𝐙𝐄 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐆𝐑𝐄Ș𝐄𝐋𝐈𝐋𝐄 𝐆𝐑𝐀𝐌𝐀𝐓𝐈𝐂𝐀𝐋𝐄 𝐒𝐀𝐔 𝐃𝐄 𝐄𝐗𝐏𝐑𝐈𝐌𝐀𝐑𝐄>
CITEȘTI
~°𝐈𝐍 𝐂Ă𝐔𝐓𝐀𝐑𝐄𝐀 𝐈𝐍𝐈𝐌𝐈 𝐏𝐈𝐄𝐑𝐃𝐔𝐓𝐄°~
Novela Juvenil𝐎 𝐩𝐨𝐯𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐜𝐞 𝐭𝐞 𝐯𝐚 𝐢𝐦𝐩𝐫𝐞𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚 . 𝐎 𝐩𝐨𝐯𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐨𝐬𝐭𝐞 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐢 𝐛ă𝐢𝐞ț𝐢 . 𝐈𝐮𝐛𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐢 𝐛ă𝐢𝐞ț𝐢 𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐢 𝐧𝐮 𝐨 𝐯𝐫𝐞𝐚 .