🄲🄰🄿🄸🅃🄾🄻🅄🄻 5

9 6 0
                                    

TAEHYUNG

IN URMA CU 8 ANI...

L-AM luat pe Jungkook la mine acasă pe tema "e un coleg de clasa și vrem sa facem un proiect împreună".

A luat masa cu noi și nu s-a împotrivit deloc când i-am zis să rămână la mine .

Mama și-a dat seama despre ce era vorba și ma luat în bucătărie sa vorbim in timp ce Jungkook era la baie .

-Ce se întâmplă Tae?

-Mama ,asculta-ma,nu știu ce se întâmplă cu el dar sigur nu are părinți sau o casa in care sa stea ! Poate să rămână o perioada la noi sau in casa de lângă lac ?

-Bine ,tatălui tău iar fi plăcut să te vadă așa !

-Stiu mama ! Îmi e dor de el !

-Si mie !

Mama mă ia în brațe și stam așa până când vine Jungkook de la baie .

-Jungkook ,vrei sa rămâi și mâine la noi ?  Îl întrebă mama .

-Nu pot ,nu îmi place să deranjez ! Va mulțumesc mult pentru ospalitate!

-Nu e niciun deranj ,te rog chiar vreau sa ramai ,îmi ești simpatic !

-Bine, daca dvs vreți ! Mă duc să mă culc , mulțumesc mult pentru tot ! Jk face o plecaciune și se duce in camera de oaspeți .

Era prima data când nu îl vedeam în hainele  lui obișnuite . Mă bucur că putem ajuta .

Mă duc la mine in camera dar aud un ciocănit in usa .

-Intra !
-Hey ,pot sa intru ?

Jungkook sta razmat cu mana de clanța

-Da ,sigur !

Se așează pe pat langa mine .

-Acel bărbat ...e un om nesuferit ,care mă agre...sează ,se oprește fiindcă lacrima i se prelungește pe obraz . Mă agresează ,verbal,fizic și se...xual

Un oftat puternic iese din mine . Mă apropii de el și îl bat pe umăr .

-Sper că poți trece peste asta ...știu că e greu dar sunt aici pentru tine , ți-am spus că poți conta pe mine .

Jungkook plângea ,dar nu tare . Sufletul lui era rupt în mii și mii de bucăți .

-Acel bărbat,e tatăl meu adoptiv ... Nu mi-am cunoscut niciodată părinți adevărați și nici nu vreau ,am crescut la orfelinat ,singur așteptând că o familie sa vina sa mă ia și să mă crească ca pe copilul lor dar...am avut prea multă speranță ! Acel monstru fiindcă nu îl poți numi om a profitat că avea custodia mea după ce mama mea adoptivă la lăsat ,să își bată joc de mine și să mă facă marioneta lui !

-De ce nu anunți poliția ?

-Daca cumva fac asta e in stare sa mă omoare cu propile sale mâini .

-Of...vom găsi o cale ,acum du-te și odihnește știu că ești obosit !

<🅢🅒🅤🅩🅔 🅟🅔🅝🅣🅡🅤 🅖🅡🅔Ș🅔🅛🅘🅛🅔 🅖🅡🅐🅜🅐🅣🅘🅒🅐🅛🅔 🅢🅐🅤 🅓🅔 🅔🅧🅟🅡🅘🅜🅐🅡🅔>

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 12 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~°𝐈𝐍 𝐂Ă𝐔𝐓𝐀𝐑𝐄𝐀 𝐈𝐍𝐈𝐌𝐈 𝐏𝐈𝐄𝐑𝐃𝐔𝐓𝐄°~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum