1. bölüm

722 36 11
                                    

Keity' den

~ Sabah alarm sesi ile uyandım ve rutin işlerimi halledip okul ünüformamı giydim ve aşağı indim abimler yine erkenden işe gitmişlerdi evde hizmetcimiz Anna abla ve hyunjin abim vardı her gün onla birlikte okula gidiyordu pek konuşmazdık sadece okuldan okula konuşurduk. abim okulumda resim öğretmeniydi bütün öğrenciler ona aşıktı resmen ve bana ben onun kardeşiyin diye kıskanıp zorbalık yapıyorlardı buda beni çok üzüyordu okulda bir arkadaşım Jennie birde sevgilim Ron vardı bu ikisi beni çok önemserdi tabi abimler sevgilim olduğunu bilmiyor ama en kısa zamanda söylicem , abimler sevgili konusunda çok kısıtlı annem beni doğururken öldüğü içinde han abim ile aram pek iyi değildi sürekli beni kısıtlıyıp cezalar veriyorlardı.  bu da beni çok kırıyor ve onlardan nefret etmemi sağlıyordu tabi birde üvey kardeşim var ismi Elsa babamın yeni eşinin kızı ( tanıtımda bahsetmeyi unuttum ) Hyunjin abim okulda öğretmen diye ron ile de pek konuşamıyordum buda beni çok üzüyordu zaten sağliken iyi değildim ve bu yüzden çok sık hastalanıp hastanede yatıyordum ben arabada bunları düşünürken arabanın durması ile okula geldiğimizi fark ettim. 

Hyunjin : in hadi?
Keity : tmm ( üzgünce )
Hyunjin : keity iyisin dimi?
Keity : iyiyim abi
Hyunjin : tmm hadi inelim

~ Arabadan indiğimiz gibi bütün dikkatleri üzerimize çekmiştik abim ile ilerliyorduk öğrenciler yanına gelip sorular soruyorlardı bende abimin arkasından gidiyordum bazen onu kıskanıyordum. Sonra koşarak yanıma biri geldi.

Mira : naber ezik
Hyunjin : hey mira sınıfına git
Mira : peki hocam

~ Hyunjin abim beni kolları aradına alıp sarıldı.

Hyunjin : dikkatli ol afacan
Keity : abi?
Hyunjin : hadi sınıfa gidelim zaten ilk iki dersim size
Keity : tmm

~ Abim ile sınıfa doğru yürümeye başladık sınıfa girip sınıfın kapısını açıp içeri girdim abim öğretmen masasına bende en sevdiğim arkadaşım Jennie nin yanına oturdum ve srkamda da Ron ile Hermione oturuyordu önümüzde ise Jun yeol ile Lila oturuyordu biz tam orta sırada oturuyorduk.

~ Abim resim sanatından bahsetmeye başlamıştı . ikinci saat resim çizecektik .

Hyunjin : çocuklar ikinci saat resim çizeceğiz herkesden en sevdiği ve sevdiklerini çizmesini istiyorum.
Öğrenciler : tmm hocam
Hyunjin : ikinci saat başkayın çizimlerinize bu saat size biraz ders anlatacam.
Öğrenciler : tmm hocam

~ Abim ders anlatırken uykum geldiği için uyuya kaldım vecuyuduğumu farketmeden uyudum.

Hyunjin : Jennie Keity i uyandırır mısın?

* Bütün sınıf güler *

Hyunjin : Çocuklar bu komik değil
Mira : sırf kardeşin olduğu içğn böyle diyorsun
Hyunjin : Mira öncelikte bu kadar samimi olma sonuçta ben senin hocanım ikinci olarak o yüzden demiyorum
Mira ( sessizce ) : her kim olsa öyle derdi

~ Hyunjin abim beni uyandırdı sonra zaten tenefüs oldu ben tenefüse çıkmadım çünkü resim çizmeye başladım zil çalınca herkes içeri girince bitirdiğim çizimi kapattım kimse görmesin diye.

Jennie : knk sen kimi çizecen
Keity : çizdim bile :D
Jennie : vavvv göstersene
Keity : herkes çizince göstersem
Jennie : olur (:

~ Hepimiz çizimlerimizi bitirdik ve hoca puan verdi ben 90 aldım ve bu yüzden abime çok kızdım.

= Hızlı Geçiş Okul Biter =

~ Hyunjin abim ile arabaya binip eve gittik eve geldiğimizde kapıyı bize üvey kardeşim açtı.

Elsa : hoşgeldin Hyunjin abiii

( Annesi iyi biri elsa nın ama elsa kötü biri )

Hyunjin : hoşbulduk Elsacımm * sarılır *

Keity ( içten ) : vay be bana bile böyle sarılmadı ) :

* İçeri geçerler *

Felix : hoşgeldin Gün ışığım
Keity : hı bana mı diyiyorsun?
Felix : tabi ki?
Keity : ben elsaya diyiyorsun sandım da
Felix : Olur mu öyle şey Gün ışığım hadi gel browni yapalım.

Aşklarım oy verip yorum yazmayı unutmayın hoşçakalın. seviliyorsunuz Muahhh 😘❤

Stray kids ile hayal et { Abilerim } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin