Hatırlatma
Hyunjin : napiyor
Felix : Zor susturdum abim niye benden nefret ediyor beni niye sevmiyorsunuz diye diye zor uyuttum çocuğu.
Seungmin : biraz uyusun yarın uyandırırız yarın da okula gitmesin hastane kontrolü var.( yukarıdan bağırma sesi gelir )
X : abii...!!! ( nefes alma sesi )
Herkes : ...???~ Herkes Keity nin odasına gelir ses oradan geliyordur, odaya girerler .
Felix : ne oldu hün ışığım iyi misin?
Keity : ka-kalbimmm
Hyunjin : neyin var?
Keity : kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum ( nesef darlığı çekiyordur )
B, c : sakin ol seungmin hemen ambulans ı ara
Seungmin : ambulans gelene kadar dayanamaz onu biz götürelim.
Herkes : tmm
Hyunjin : ben keity i alayim-
Keity : abi annem in yanına gidiyorum ( ağlayarak ) sonunda
Minho : saçmalama
Changbin : bu konuyu sonra konuşuruz~ Hyunjin keity i kucağına alıp arabaya kadar koşar arabaya binip Keity i koltuğa bırakır ama hala kucağındadır yarısı. minho arabayı kıllanır ve hastaneye doğru yol alırlar diğerleride diğer arabalara binip yol alırlar.
Felix : abi onuda mı kaybedeceğiz o benim gün ışığım annemin emaneti annem e ne cevap vereceğim? ( ağlıyordur )
B, c : ağlama o iyileşecek~ Bunları düşünürken hastaneye varırlar.
Hyunjin den
~ Hastaneye geldiğimizde keity i kucağıma alıp koşmaya devam ettim acile girdim ve ;
Hyunjin : doktor biri yardım etsin
Hemşire : sedye getirin ( bağırır )* Sedye getirirler *
~ Yavaşça keity i sedyeye yatırdım ve öudahale edilmesini izledim çok çaresizdik(m) . Onu müdehale odasına aldılar.
B, c : durumu nasıl?
Doktor : neyisiniz?
B, c : abileriyiz
Doktor : Kardeşinizin buraya geldiğinde kalbi durmuştu şuan mğdahale ediyoruz kalbini tekrar çalıştıra bilmek için eğer çalıimazsa makineye bağlayıp nakil için sıraya alacağız.
F : ama iyi olacak dimi
Doktor : elimizden geleni yapacağız* Doktor gider *
~ Keity i yoğunbakıma aldılar be makineye bağladılar çünkü kalbi durdu kardeşimi bu durumda görmek benim canımı acıtıyordu.
2 ay sonra / Hızlı geçiş
~ Kardeşim halen yoğunbakım ünütesinde ve umut için halen orada bekliyoruz. o sırada doktor yanımıza geldi.
Doktor : kardeşiniz nakil sırasında 1. sıraya geldi zaten 3. sıradaydı
F : yani nakil olacak mı?
Doktor : evet~ Hepimiz rahatladık .
2 gün sonra
~ Sonunda nakil günü geldi çattı. kardeşimi amilliata aldılar ve 15 saat sonra amilliat bitti ve doktor amilliattan çıktı mutlu görünüyordu hemen hepimiz yanına toplandık.
Han : doktor hanım kardeşim nasıl?
Doktor : amilliat başarılı geçti kalp göğüs boşluğuna tam uydu durumuna göre 2 gün içinde uyanır gibi geliyor ve uyandığından 2 gün sonrada taburcu edebiliriz uyandığında onu fazla yorup üzmeyelim bu geri tepki verebilir.
B, c : tmm dikkat edeceğiz~ Doktor gitti Keity i normal odaya aldı hepinmiz oda 204 e gittik keity uyuyordu hepimiz onu o halde görünce ağlamaya başladık.
DEVAM EDECEK...
Oy vermeyi unutmayın aşklarım bu arada bu hikayeyi aynı zamanda Youtube hesabım Staa~ da paylaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray kids ile hayal et { Abilerim }
Teen Fiction~ Dizi dram ve intihar içeriyordur Psikolojik sorunlar, yaşayan lütfen bu hikayeyi okumasın canlarım seviliyorsunuz hoşçakalın Muahhh 😘❤