1.0

114 15 14
                                    

"sim jaeyun, bu çocuk staja yeni başladı, senin yanında staj yapacak ona iyi davranırsın artık."

bölüm başkanının söyledikleriyle gülümsedim, nishimura riki. başkan gittikten sonra riki bana döndü. "merhaba."

"merhaba riki, zaten masabaşı bomboş sıkıcı bir işimiz var gördüğün üzere... soracağına bir şey var mı şu anda?"

"şu an yok sanırım..."

"tamam sorun olursa zaten yan masadayım sorabilirsin."

riki başını sallayıp yanımdaki masaya oturdu. ilginç bir şekilde durup dururken ona bakmak istiyordum.

***

"işte böyle oldu heeseung, salak gibi çocuğu dikizleyesim geliyor."

"aşık mı oldun köpek?"

"evlerden ırak ağzını hayra aç."

"niye öyle diyorsun jaeyun belki çocuk çok harika bir insan? aynı benim kocam gibi."

"heeseung beomgyu senin kocan değil."

"hayır kocam araştırmanı öneririm. her neyse diyorum ki belki de bir şeylerin gerçekten üzerini kapatmanın vakti gelmiştir?"

"bilmiyorum."

"sana git çocuğun dudağına yapış demiyorum ki amk arkadaş falan olun bir şey yap. zaten insanlara kolay kolay güvenmiyorsun, zaman alacak her türlü."

"evet haklısın. belki de denemem gerekiyordur. arkadaşı olarak."

"tamam hayatımın anlamı arkadaşı olursun bir şey iddia etmedim zaten."

"ööfff heeseung sen kocana gitsene yine niye benim evimdesin..."

"sen çağırdın beni be!"

"tamam kovuyorum şimdi de... hadi git artık uykum var benim."

"aman iyi paşama bak. gidiyorum. arkadaşı ol bak ama."

"tamam olurum git defol artık."

_______
01.09.23
nw demek on gun sonra okul aciliyo amina korum he

✓ fate ⌗ jake × sunghoon ×(riki)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin