Учрах ёстой хүмүүсийн хувь тавилан хэд ч салсан эргээд нийлдэг жамтай.Хэн ч голоор нь орж яаж ч голдоо ортол гомдсон бай хувь тавилангаа дийлнэ гэж үү?
"Хүн бүхний хайртай дуучин Roseanne Park өнөөдөр Нью Йорк хотын тайзнаа өөрийн шинэхэн дуугаа эгшиглүүлхээр ирсэн байна" гэхтэй зэрэгцэн хүмүүсийн дуу хадсан том тайзан дээр алхсаар зогсоно удалгүй ая явж эхлэхэд нүдээ анисаар дуугаа эхлүүллээ.
I thought that you'd remember, but it seems that you forgot
It's hard for me to blame you when you were already lost
Oh, yeah
I'm tired of always waiting
Oh, yeah, yeah
I see you changed your number, that's why you don't get my calls
I gave you all of me, now you don't wanna be involved
Oh, yeah, yeah
I really gotta face it
Oh, yeah, yeahДуу талдаа орохтой зэрэгцэн нүдээ нээхэд олны дундаас онцгойрох тэр нэгэн рүү харц минь шилжив.Тэрхэн мөчид энэ дууны үг бүр амилах шиг л болж анх түүний дуулахыг харсан тэр өдөр шиг намайг ширтэнэ.
Аль хэдийн хөр ч одсон хайрын минь эзэн
Амьдралын минь ээлжит нэгэн эмгэнэлт түүх..five years ago~5 жилийн өмнө
Толгойд эргэлдэх бодлуудаа умартан чиний зүг чиглэх мэдрэмжээ даган хурдлана зөвхөн бидний дурсамж л дотор минь хөвөрч хэлхийг хүссэн хэдхэн үгээ цээжиндээ эвлүүлнэ.
Амьсгаадсаар хаалгаар ороход "Сөүл-Австрали чиглэлтэй ...онгоц хөөрлөө" гэх бичиг том дэлгэу дээр цуварч хэтэрхий оройтсон гэдгийг минь илтгэх шиг.
Цэлгэр цонхны цаанаас хөөрөх онгоуыг харсаар үлдэхдээ хэлэхийг хүссэн үгсээ дотроо шивнэлээ..
The End
Нийт арван хэсгийн турш хамт байсанд
Баярлалаа🫶🏻