Ateşin ağzından
Sabah uyandığımda karşımda
bize çatık kaşlar ile bakan ayaz ve yunusu görmeyi beklemiyordum .Derinde gözlerini yavaş yavaş açmaya başladı.
Ayaz:"ne oluyor burda"
Yunus:"çekil ablamın yanından ateş abi"
Ben de hemen kalktım derin de kaçıp banyoya girdi.
Ben:"ııı şey oldu"
Ayaz:"ne oldu"
Ben:"derini yatağına yaptırmıştım ama başı ağrıyor du bende ilaç içirdim sonra uyumasına yardımcı oldum işte bende uyuya kalmışım "
Sonra derin çıktı Ayaz derin'e de sordu oda aynı yalanı söyledi.
Derin'in ağzından
Banyoda iken ateşi dinledim ne yalan atıcak diye sonra banyodan çıktım ve aynı yalanı söyledim.
Kıyafet aldım ve tekrar banyoya girdim.
B
anyodan çıktım ama onlar hala ora da idi.
Ayaz & yunus:"bunu giyemezsin"
Ben: "hayır giyerim"
Ayaz:"giyemezsin dedim "
Ben:"ben de giyerim dedim uzatma"
Makyaj masasına oturdum ve saçımı taradım hafif dalgalandırıp aşağı sarktım.
Hafif bir makyaj ile tamamımVe ben bunları yaparken sadece beni izlemişlerdi.
Sonra çantamı hazırladım.
Beraber aşağı indik ateş de hazırlanıp gelmiş ti.Sonra da okula gittik.
Sınıfa çıktık fakat ders boş du.
Ayaz bana dönüp konuştu.Ayaz:"annem ve babam bugün seni sofra da bekliyor"
Ben:"sebep " dedim yüzümü ifadesiz tutarak
Ayaz beni kolunun altına aldı ve konuştu
Ayaz:"güzelim yapma böyle dün değil önce ki gün araştırmışlar senin suçsuz olduğunu anlamışlar"
Ben:"banane gelip özür dilesin ler o zaman"
Ayaz güldü
Ayaz:"bak gülüm onlar da pişman unutmadıysan sen onlara yerini söyleme din o yüzden bir türlü gelemedi ler"
Ben:"tamam ora da biraz haklısın ama onlar da hak ettiler bana vurmak yerine veya hakaret etmek yerine sorabilir ler di haksız mı yım"
Ayaz:"haklısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
Teen FictionAilesi tarafından sevilmeyen Mafya bir kız. Derin. Ama 18 yıl sonra bir aile çıkıp geliyor be 'biz senin aileniz' diyor. 4 abi ikiz ve erkek kardeş, bakalım bunlarla iyi anlaşa bilecek mi?