Yorgunluktan ölüyordum
yaaaa ve halen yunusun
kıyafet seçmesine bakıyorduk ya kadınlardan daha çok elbise bakıyor bu. (Sjsjsjsjsjsj)Ben:"Hadi ama yunus bu lacivert Kazak daha iyi sadece bir kazak alıp çıkıcaz niye bu kadar uzatiyorsun ki?"
Annem:"ablan haklı yunus bir saattir kırmızı mi yoksa lacivert mi alsam diye başımızın etini yedin oğlum al lacivert olanı çıkalım işte. Hem daha sinemaya da gidicez"
Bir köşede uyuya kalan ayaz ve efe abime baktım. Sonra bir diğer köşede birbirleriyle konuşan Ateş, Kaan ve Aras abime baktım. Son olarak ege abime baktım.
Ege abi?
O neredeydi?
Sırtıma dokukunulan el ile yerimden sıçradım.
Ege abi:"ne oldu prenses korkuttum mu"
Ben:"ya abi ödüm patladı"
dedim elimi kalbime götürerek.Gelip beni göğsüne çekti.
Ege abi:"özür dilerim prenses korkutmak istemedim"
Ben:"sorun değil"dedim yanaklarını sıkarak. O da gülüp alnımı öptü.
Ayaz:"bize sevgi yok mu kül kedisi"
Ege abi:"ya siz az önce uyumuyor muydunuz? Ne aya uyandınız?"
Abimin bu dediğine güldüm ve diğerlerinin yanına gittim.
Hepsine kocaman sarıldım.
🔪Sinema salonundan çıktık ve ilk önce lavaboya annem ile girdik.
Oradan çıkıp babamların yanına gittik.Üst kata çıktık ve hamburger yedik. Yemek faslı bitince en alt kata go karta bindik ilk önce ben ve ayaz yarıştık. Tâbi ki kazanan benim.
(Kendimi övmem şakamı)
Ben kazandığım için
ayaz indi ve efe abim bindi. Yarışı yine ben kazanmıştım. Efe abim indi ve Kaan abim bindi yarışı malesef o kazanmıştı. Kaan abim ve
Aras abim yarıştı bu sefer.
Aras abim kazandı ve tekrar bir yarış daha yapıldı.
Aras abim ve Ege abim yaptı yarışı. Ege abim kazanmış tı .
Ege abim ve Yunus yarıştı Yunus kazanmıştı. Yunus ve ateş yarışmıştı. Ve ateş kazanmıştı.Huh öldüm haber spikeri gibi yoruldum anlatırken. (Sjsjsjsjsjsj)
Eveeeet esas gelelim kral ve kraliçe ye.
Yarışı tabiki havalı hareketler ile annem kazanmıştı. Annem diye demiyorum ama çok havalı dır kendisi.
Çok yorulduğumuz için eve gelmiştik.
Hiç beklemeden duşa girdim.
Duştan sonra kurulanıp pamuklu pijamalarımı girip uyudum.____🕸️____🕸️____🕸️____🕸️____
Bölüm kısa biliyorum ve sözümü tutamadım çünkü hiç evde olamadım.
Ama eğlenceli bir bölüm olduğunu düşünüyorum.
Seviliyorsunuz. 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
JugendliteraturAilesi tarafından sevilmeyen Mafya bir kız. Derin. Ama 18 yıl sonra bir aile çıkıp geliyor be 'biz senin aileniz' diyor. 4 abi ikiz ve erkek kardeş, bakalım bunlarla iyi anlaşa bilecek mi?