Artık okulun kapanmasına çok az kalmıştı (!)
Sadece 3 ay vardı.O günün üstünden bir ay geçmişti.
Her şey aynıydı farklılıklar çok ta yoktu.Bu gün Aras abim ile gezmek istedik. İlk önce kafeye gitmeye karar verdik.
Park ettiğim arabamdan kapıyı açarak yavaşça indim. Kapımı kapatarak kilitledim. Abimde aynı şekil benim ile birlikte arabasindan inip kapısını kilitledi.
Abim başını kaldırıp bana baktı. Ona tatlı olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yolladım. Dudağının kenarı yavaşça yukarı kıvrıldı.
Birbirimize doğru yürüdük ortak noktada buluşunca sol kolunu kaldırıp belime koydu. Ve beni kafeye yönlendirdi.
Kafeden içeri girip bir masaya yerleştik.
Abin evden çıktığımızdan beri elbiseme attığı ters bakışları yine atmayı da ihmal etmedi.Elbise
Araba (kız yok düşünün)
Abim elini kaldırdı ve garsonu çağırdı.
Garson elini bir saniye yaparak kaldırdı.
Yaklaşık 1 dk sonra geldi .(Garson: G / Aras abim:A.A. / Ben B:)
G.: Hoşgeldiniz efendim ne istersiniz?
Abim bana dönüp sordu
A.A:Güzel kızım ne istersin sen?
B: Sütlü kahve karamel li triliçe, kazandibi ve Frambuazlı Cheesecake alıyım.
Abim bana şaşkın şaşkın baktı.
Sonra garsona dönüp hem benim istediklerimi hemde kendisi için sütlaç ve Türk kahvesi istedi.10 dk sonra istediklerim gelmişti.
Önüme konulan Cheesecake aç gibi yemeye başladım.
Ne yapım canım aç olmak benim suçum değil daha kahvaltı yapmama izin vermeyip kolumu tutup buraya getiren abimin suçu.Abimin konuşmasıyla ona döndüm.
A.A:Ee güzel kızım kendini tanıt biraz.
Bira yudum kahve alıp arkama yaslandım.
B: Adım Derin 18 yaşındayım. Lise son sınıfım. Mafya yım bildiğiniz gibi. Bu güne kadar sadece iki arkadaşım oldu.
Deniz ve Ateş. Ama Deniz bir kaç yıl önce öldü.Abim biraz üzülmüştü Deniz için.
A.A: Peki ölüm sebebi.
B: Böbrek kanseri. Böbrek yetmezliğinden dolayı da vefat etti.
A.A: Başın sağolsun güzel kızım
B: Teşekkür ederim abi.
İzlenme hissiyle karşıda ki cama baktım. Ama kimse yoktu, ben de omuz silkip tatlıma geri döndüm.
Hem sohbet edip hem de tatlımı yiyordum.
Kafamı kaldırdığımda abimin beni izlediğini gördüm. Açıkçası utanmıştım sonuçta abimin hayvan gibi tatlısını yiyen beni izlediği için bu kötü hissettirdi.Abim hesabı ödedikten sonra oradan çıktık. İkimizde kendi arabamıza dağıldık.
Arabaya binerek çalıştırdım ve gazı kökledim.
Otobana gel dizimizde abim ile adeta bir yarış içerisindeydik. Açık ara öne geçtiğimde abime, biraz arkaya uzanarak gülümsedim ve göz kırptım.
Sahili gördüğümüzde ikimizde yavaşladık. Arabayı düzgün bir yerde park ettik ve indik.
Aklıma gelen fikirle yere eğildim. Ayakkabımın bağcıklarını söküp ayağımdan çıkardım ve çoraplarımı da çıkarttım.
Arabamın kapısını açarak ayakkabı, çorabımı ve çıkardığım ceketimi koydum. Kapıyı tekrar kapatarak kilitledim.
Abimin yanına adımladım ve gülerek ayağıma baktım. Abimde bakışlarını ayaklarıma çevirdi ve kahkaha attı.
Oda benim gibi ayaklarını soydu ve geldi.
(ARKADAŞLAR AYAK FOBİSİ OLAN VARSA KUSURA BAKMASIN YAA)
Kolunu bana uzattı. Israr etmeden hemen koluna girdim.
Beraber suyun içine girene kadar yürüdük.
Abimin kolundan çıkarak bacaklarıma bakarak yürümeye devam ettim.
Üzerime sıçratılan su ile kaşlarımı çatarak erkanı döndüm .Tam s9vücektim ki abim düğünü gördüm ve içimden dövdüm.
Ne yani siz abinize, icinizen beddua edipsövmediniz mii?Sahilde biraz daha eylenip hamburger yemeye gittik.
Hamburger yedikten sonra ben, abime ve bana çikolatalı Milkshake aldım.
Abim kem küm etsede beğenmiş ve içmişti.***
Eve geldiğimizde diğerleri işten dönmüşlerdi. Ve babam Aras abime adeta küfür etmiş ve kızmıştı.
Neymiş onların çalışıp bizim gezmemiz
doğru değilmiş.YİOO KİM DEDİ Kİ .
GAYETTE EĞLENDİK BİZ._____🕸️______🕸️______🕸️______🕸️_____🕸️_
Arkadaşlar ölmedim yaşıyordum.
Buradayım.Baya uzun bir zamandan sonra kisada olsa bölüm attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
Teen FictionAilesi tarafından sevilmeyen Mafya bir kız. Derin. Ama 18 yıl sonra bir aile çıkıp geliyor be 'biz senin aileniz' diyor. 4 abi ikiz ve erkek kardeş, bakalım bunlarla iyi anlaşa bilecek mi?