12.28
Yoongi
Bebeğim nasılsın14.45
Yoongi
Uyuyor musun hala15.21
Yoongi
Hayatımm
Çiçeğimmm
Neden bakmıyorsun16.35
Yoongi
Bebeğim endişelenmeye başlıyorum iyi misin?17.17
Yoongi
Hoseok artık cevap verir misin? Aramalarımı da açmıyorsun17.49
Yoongi
Korkuyorum umarım iyisindir, geliyorum...
Kapıyı acele ile açıp seslendi. "Hoseok bebeğim?" Cevap gelene kadar seslenmeye devam etti. Sonunda girdiği yatak odasında acı çektiği belli bir suratla yatan Hoseok'u gördü.-"Hoseok!" Hızlıca yanına çöktü ellerini elleri arasına aldı. "Bebeğim noldu?"
-"Yoongi."
-"Efendim bebeğim."
-"Beni bırakma lütfen ben sensiz yaşayamam." Ardından ağlamaya başladı. Sevdiği adamın elinden kayıp gidiyor olması onu çok yıpratmıştı.
-"Ben seni niye bırakayım bebeğim düşünme öyle." Sarıldı yatan bedene.
Sarılmanın etkisiyle daha da şiddetlenen ağlamasına hıçkırıklarda eklendi. Bir yandan ağlıyor bir yandan onu bırakmaması için Yoongi'ye yalvarıyordu.
-"Lütfen Yoongi."
Islanan gözleri öptü. Sonra ıslak yanakları, ıslak dudakları. "Hayatım bırakmayacağım asla seni. Seni bırakırsam nasıl nefes alırım? Nasıl yaşarım? Sensiz bir hiçken seni nasıl terk edebilirim?"
-"Ağlama daha fazla dayanamam ağlamana."
Beni aldatmaya nasıl dayanıyorsun diye geçirdi içinden Hoseok ama yine de ona sımsıkı sarılan sevgilisinin omzuna gömdü başını ağlamasına devam ederken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended 솝 Sope
Fanfiction-"Hala kırgın mısın bana?" offended : kırgın, gücenmiş. ·Mini fic @min4ghao